Foto's uploaden met activeX in hotmail???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanes007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Hoi,

Wij hebben een nieuwe computer en nu kan ik geen foto's meer uploaden en verzenden met mijn hotmail account. Hij geeft aan:

'Internet heeft deze website geblokkerd voor het onveilig uitvoeren van een activeX-besturingselement. Hierdoor wordt de pagina mogelijk niet goed weergegeven.'

Help!!! Wat kan ik hieraan doen???? De computer wordt automatisch geupdate en activeX staat ingeschakeld op alle fronten!

We hebben windows XP en een acer computer.

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Groetjes Vanessa

Dit uploaden doe je via de site van hotmail? Zo ja dan zou de internet explorer met een waarschuwing en een info balk moeten komen boven aan de ecplorer, als je die balk aan klikt dan zou je kunne kiezen om het toe te laten op meerdere manieren, 1 malig of altijd.
Als het zo is dat niet het juiste activeX component is geinstaleerd, dan vraagt de pc ook of je dit wilt doen. Dan kun je kiezen voor ja.

Dit uploaden doe je via de site van hotmail? Zo ja dan zou de internet explorer met een waarschuwing en een info balk moeten komen boven aan de ecplorer, als je die balk aan klikt dan zou je kunne kiezen om het toe te laten op meerdere manieren, 1 malig of altijd.
Als het zo is dat niet het juiste activeX component is geinstaleerd, dan vraagt de pc ook of je dit wilt doen. Dan kun je kiezen voor ja.

Dat uploaden doe ik via hotmail inderdaad en er komt een waarschuwingsbalk bovenin maar als ik die aanklik krijg ik geen optie om het toe te laten, alleen een uitleg over waarom het niet toegelaten wordt en er staat: 'probeer dit niet te omzeilen om schade aan uw computer te voorkomen.'

Nou er zou toch ook een optie moeten verschijnen, die waarschuwing is natuurlijk goed. Maar vertel dan eens wat er precies staat. Misschien kunnen we aan de hand van de waarschuwing je verder helpen.

???????

Hoi,

'Internet heeft deze website geblokkerd voor het onveilig uitvoeren van een activeX-besturingselement. Hierdoor wordt de pagina mogelijk niet goed weergegeven.'

Dit komt in de balk te staan en als ik dan op 'help' druk krijg ik o.a. dit te zien: 'probeer dit niet te omzeilen om schade aan uw computer te voorkomen.'

Ik weet wel wat je bedoelt met dat ik moet kunnen kiezen om het op te heffen maar die optie geeft die echt niet. Ik denk dat ik iets fout heb ingesteld bij de beveiligingsopties maar ik heb geen idee wat!!!!!

Groetjes

Als je naar "extra" gaat, dan naar "internetopties" en dan kiest voor tabblad "beveiliging" en daar naar de "aangepaste instellingen voorr het internet" gaat. Dan kun je kiezen om "automaitsch vragen van actieve besturingselementen" op vragen te zetten. Zover ik weet zou je dan de vraag weer moeten krijgen.

Heb ik geprobeerd, werkt ook niet..... snik! :confused:

Wie kan mij helpen???!!!!

Maar goed, om even duidelijkheid voor mij te creeeren, je werkt met XP? SP2? En je hebt alle beveiliging al eens uit gezet die windows maar bied. Ik weet niet of je nog met extra software werkt zoals Norton of iets dergelijks. En de melding in je scherm boven in zegt alleen maar dat iets geblokkeerd wordt ivm veiligheid? Er zou toch echt een vraag moeten staan als je op die balk klikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan