foto's uploaden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolieke

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Hey,
We hebben nog niet zo lang geleden een nieuwe computer met windows xp daarvoor een met windows 98 en daar kon ik gewoon foto's mee uploaden al probeer ik het nu word ik iedere x van mijn verbinding afgegooid soms wil die wel is 1 foto uploaden maar meer niet?... wat kan ik hieraan doen
ik heb al meerdere upload sites geprobeerd maar hij doet het gewoon niet....
hoop dat iemand mij hiermee kan helpen is behoorlijk irritant namelijk.
groetjes, Jolieke

Geplaatst door lamp
normaal doe je dat uploaden via een ftp progje bv smart ftp
http://www.smartftp.com/ . Bij wie heb je internet ruimte?

Ik vermoed dat vraagsteller zijn foto's wil uploaden naar een foto album site. Zo zijn er vele.

Vraag geef een exact hoe je dit doet. Onze zwemvereniging heeft nog nooit problemen gehad met met imagestation.com, en zij gebruiken ook XP. Probeer daar eens

Geplaatst door Jolieke
nee ik bedoel gewoon foto's uploaden bij bijvoorbeeld www.photobucket.com
iemand heeft al gezegd dat die misschien op een time-out kan staan???

Dat is eigenlijk ook een album site. Zou zeker kunnen dat het met een time-out te maken heeft. Daarom mijn vraag aan u. Welke verbinding heb je en wat is je uploadsnelheid.

sorry waar kan je dat zien (de snelheid?) ik heb in ieder geval SpeedtouchADSL zag net bij eigenscahppen compatibiliteit modus windows 95 staan kan daar het probleem liggen?

iemand online nu? moet namelijk nog voor vanavond foto's uploaden :(

ik moest reageren ofdat het al opgelost was maar dat is het dus nog niet!
als iemand nog kan helpen??

ah je wilde toch die avond oploaden en dat is niet gelukt. Dus heb niet meer gereageert.
Okey upload snelheid kan je nakijken op www.speedtest.nl . Doe deze test een paar keer.
En je verbinding tja welk internet abonoment betaal je.
Maar ik weet dus totaal niet hoe je upload naar zo een album ik upload het meestal gewoon naar een ftp-server .

heb de test gedaan....
Upload Snelheid
74.7 KByte/sec
(=598 kbps) ?? zegt me niets staat op de site alleen wel een een rood kruisje naast??? wat betekent dat?

EDIT: ik heb hem uitgezet en foto's ge-upload heb er 16 achter elkaar geupload dus als het goed is heeft het daar gewoon aan gelegen :D super bedankt voor je hulp
heb alleen wel nog een vraagje kan dat wel de firewall uitschakelen heb je hem niet nodig? kan je hem anders niet even uitschakelen als je foto's upload en daarna weer inschakelen??

xxx

Sorry niet jullie hulp maar van een andere forum was het...

Laatst bewerkt:
firewall uitzetten kan je best niet doen. Je kan bv je firewall even uitzetten om de foto's te uploaden om te weten hoe het moet moet ik eerst je naam van de firewall hebben. Wat altijd beter is is de settings even naar beneden halen. en nadien terug naar boven te zetten.

ok ik gebruik Norton Internet Security wat moet ik dan lager zetten? en dat gewoon laag houden of alleen als ik bijvoorbeeld foto's wil uploaden en dan weer wat hoger zetten??

thx

IK denk dat het foto's uploaden iets met cookies te maken heeft.
dus zet hem daar eens wat lager.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan