Foto's van digitale fotocamera op tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Hoi iedereen !!

Ik heb een digitale fotocamera en nu vroeg ik me af of het mogelijk is om (bijv. via een kabeltje ofzo) de foto's die op m'n toestel staan, op m'n tv kan laten zien.

Ik heb een Canon PowerShot A10.

TNX !!

Dit staat meestal op de doos vermeld of dit wel of niet kan. Of bezoek de website van de leverancier als je hier over twijfeld.

Op de site staat:
Video out: NTSC or PAL (selectable)

Wat kun je hiermee, want ik snap 't nie echt...

Meestal wordt er bij de camera dan een kabel meegeleverd die je dan tussen de camera en de tv moet zetten.....maar heb je er dan geen handleiding bijgekregen??

Ik las net op een andere site dat er toch geen video out om de a10 zit:

Under that cover you'll find USB (called Digital), Video Out, and DC in. And here's another difference between the A10 and A20: the A10 does not include video out.

Is er geen andere manier om mijn beelden op de tv te krijgen, bijv. via de uitgang van m'n camera, waar normaliter de kabel inmoet die naar de usb poort van de pc gaat?

Dan heb je nog de mogelijkheid om de foto's op cd te branden en dan via je dvd-speler(als je die hebt) op de tv te bekijken...je hebt zelfs programma's om daar muziek onder te zetten zoals Ulead DVD-picture show

Hmmm, ja... ik heb dus alleen geen dvd speler.
Maar er is dus geen kabeltje voor?

Dan zou ik het verder ook niet weten....ik hoop dat iemand anders je verder kan helpen....misschien in de winkel waar je hem gekocht hebt

Suc6

Ik heb 'm overgekocht van iemand anders, dus dat zal niet gaan...

Maar in ieder geval hartelijk bedankt voor alle hulp !! :thumb:

Iemand anders nog een idee??

Bedankt voor alle reacties, maar het blijkt inderdaad dus niet te kunnen: geen video-out op m'n fotocamera...

Jammer, maarja, je kunt niet alles hebben !! :D

Geplaatst door the_dannyboy
Bedankt voor alle reacties, maar het blijkt inderdaad dus niet te kunnen: geen video-out op m'n fotocamera...

Jammer, maarja, je kunt niet alles hebben !! :D

je kan dus wel een tv-out beeldschermkaartje kopen die in je pc zetten dan aan je tv koppelen en dan opnemen op vhs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan