Foto's van fototoestel naar bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Nadat mijn fototoestel via usb-kabel aan computer is verbonden verschijnt het venstertje niet meer waarop ik kan aanklikken dat ik de foto's op de pc wil plaatsen.
Is er wellicht een bepaalde instelling verloren gegaan???

Dank voor hulp bij voorbaat!
Tress.

Hallo Tress. Dan zo.

1. Je kunt Windows Fotogalerie als volgt openen:
klik op de knop Start*, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Fotogalerie.

2. Klik op Bestand op de werkbalk en klik op Van camera of scanner importeren.

3. Selecteer in het dialoogvenster Foto's en video's importeren uw camera in de lijst met apparaten en klik op Importeren.

En hier kun je alles nog eens nalezen. ;)
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/How-do-I-get-pictures-from-my-camera-to-my-computer

misschien bij configuratiescherm ff kijken bij welke meldingen hij wel en niet moet geven?
kan t weleens aan liggen

Hallo Tress. Dan zo.

1. Je kunt Windows Fotogalerie als volgt openen:
klik op de knop Start*, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Fotogalerie.

2. Klik op Bestand op de werkbalk en klik op Van camera of scanner importeren.

3. Selecteer in het dialoogvenster Foto's en video's importeren uw camera in de lijst met apparaten en klik op Importeren.

En hier kun je alles nog eens nalezen. ;)
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/How-do-I-get-pictures-from-my-camera-to-my-computer

Start, "alle programma's" heb ik niet (Windows XP) wel "programmatoegang en -
instellingen" daar echter bevindt zich nergens "Windows Fotogalerie"
Wat nu???

Vrgrt

dan ga je naar je c schijf open ga je naar je zoekvak en tik je in windows foto en kom je er zo

Door hulp van manamana en yutiop bleef ik aan het zoeken en kwam bij de site van Windows Live id foto-galerie. Hieruit bleek dat er een aparte download mogelijkheid was om via deze galerie foto's te downloaden naar Windows XP. Na de download is het gelukt om foto's van mijn fototoestel op de PC te zetten.
Beiden zeer bedankt! (Ik denk dat jullie beiden geen XP hebben waarop die fotogalerie niet voorkomt.)
Vrgrt
Tress

graag gedaan!(klopt ik loop al maanden op 7 en heb maar weinig met xp gewerkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan