fotos van pc - digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeyLiN

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Hallo,

hoop dat ik op de juiste plek ben voor mijn vraag.

ik wil fotos van mijn pc kopieren naar mijn digitale camera...ik heb een geheugenkaart die ik nergens kwijt kan in mijn pc,wel heb ik een kabel(of hoe zoiets ook mag heten:))
het liefst wil ik de fotos op mijn geheugenkaart zetten,hoe kan ik dit doen?ik heb het geprobeerd maar kom dr niet uit.

Van je PC naar je Camera? Ik geloof dat dat niet gaat, wel van je PC naar een USB stick of op CD of DVD.
Op een USB stick is het makkelijkst. Gewwon USB stick in je PC doen en laten herkennen, dat gaat vanzelf. Vervolgens de map opnen waar de foto's in staan. Defoto's selecteren die je op de stick wil hebben,rechts klikken en kiezen voor kopieren naar en dan voor je stick kiezen. Klaar!!

Gaat hetzelfde niet andersom dan? Als ik mijn camera in mijn pc steek krijg ik ook een map te zien. Daar kan ik dus niets naar kopiëren?

Ja hoor, dat kan, ik heb het net even geprobeerd:

Sluit je camera aan via USB (ik moest ook m'n camera aanzetten trouwens, anders werkte het blijkbaar niet)
Open of verken je 'nieuwe verwisselbare harde schijf' en open de map waar je foto's in opgeslagen worden/zijn
Selecteren, kopiëren en plakken maar
Nu staan de foto's keurig op mijn SD kaartje en kan ik ze via de camera bekijken

Het werkte idd niet als ik gewoon kopieerde naar de schijf, ik moest echt naar de map zelf verwijzen

windows xp

kopieren gaat wel maar plakken niet....:( dit had ik al geprobeerd.

en "kopieren naar" lukt ook niet want daar staat alles behalve de usb stick/camera

Nou snap ik het even niet meer, je wilde toch je foto's van je pc naar het geheugenkaartje in je camera kopiëren? Of wil je ze naar je USB-stick kopiëren?

Niet dat dat in de uitvoering veel uitmaakt; als je 'verwisselbare harde schijf' (stick of camerakaartje) niet beschikbaar is bij de optie 'kopiëren naar' dan worden deze wrsch niet (goed) herkend door je pc.
Krijg je bij aansluiten van stick en/of camera wel de ding-dong te horen en het daarbij behorende ikoontje bij de klok rechtsonderin je scherm te zien (waar je op moet klikken om hardware veilig te verwijderen?
Staan er uitroeptekens of vraagtekens in apparaatbeheer (rechtsklik op deze computer > eigenschappen > tabblad hardware) bij USB-controllers als je je stick/camera hebt aangesloten? Of als je op het plusje naast deze USB-controllers klikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan