foto's versturen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Met een aantal mensen sturen we regelmatig foto's heen en weer. Mijn vraag is nu:
Op welke manier kan ik meerdere foto's wegsturen zodat de ontvanger deze in één document of map ontvangt? Of, bij voorbeeld, als een slideshow? Nu krijgen we allemaal iedere keer nog een hele reeks van foto's en moeten we elke foto opnieuw openen. Kan dat eenvoudiger?
Alvast bedankt.
Groet,
Ruut

Het kan inderdaad eenvoudiger, zet je foto's in een .zip bestand.

Dank voor julllie reactie.
Maar de volgende vragen:
1. Hoe zet ik de foto's in een zipbestand en kan elke ontvanger dat openen?
2. Ik verstuur ze inderdaad verkleind maar dan nog wordt het een hele serie aparte foto's.
Kan ik dat veranderen?
Met vriendelijke groet,
Ruut

Wanneer je er een slide show van gaat maken, wordt het een VCD, SVCD of een DVD.
Deze bestanden zijn natuurlijk aanzienlijk groter dan de losse foto's. Dus dit lijkt me geen optie.
Het beste kan je de foto's inpakken met winzip of winrar. Daarna, indien niet te groot, kan je de foto's versturen mbv e-mail.
En tot een grootte van 100 MB kan je ook dropload gebruiken. http://www.dropload.com/

Mvg P

EDIT: Of je maakt er een DVD van, die je gwoon op de ouderwetse manier verstuurd. TPG-post

Laatst bewerkt:
Winrar k*t

Ik probeer zo'n 100 foto's in te pakken via winrar, maar het lukt me niet ze klein in te pakken, alle 100 foto's worden in totaal maar 10 mb kleiner ofzo. Nog steeds dus veel te groot, 430 mb. Of is dit normaal en kan je de bestanden niet kleiner inpakken?! Alvast bedankt.

Uhmm, dit topic is meer dan 2 jaar oud.
Misschien is het beter dat je zelf ff een nieuw topic aanmaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan