foto's via filmstrip??

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksie

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Hallo,
Ik bekijk mijn digitale foto's altijd op de computer (xp) via de filmstrip, dat is te vinden bij weergave. Maar sinds ik een nieuwe digitale camera heb (weet niet of dat er mee te maken heeft, of dat het komt door een update van windows), is die optie ineens verdwenen, wat ik zeer jammer vind omdat dit heel makkelijk werkt. Ook is de optie: diavoorstelling, die links van je beeldscherm verschijnt weg.
Kan iemand mij zeggen hoe dit komt en nog beter, hoe ik dit weer terug kan krijgen???

Groetjes Niksie

Als ik het zo lees lijkt me dat een optie van de software van je oude camera.
Het is namelijk geen standaard optie van XP.

P.s. 1x plaatsen van je bericht is voldoende.
Als HelpMij server even niet lijkt te reageren na het klikken op "Plaats bericht", wacht dan geduldig af.
Als er na ongeveer 1 min. niets lijkt te gebeuren, sluit dan je browser, en open opnieuw.
Meestal is je bericht dan gewoon geplaatst.

@Systemizer X100: is geen crosspost. Zitten allen in dezelfde categorie. Een crosspost is het als het onder verschillende categorien wordt geplaatst.
Dit is gewoon een onwillige browser, of trage server in combinatie met een nerveuze wijzvinger ;)

Laatst bewerkt:
Sorry, het was niet mijn bedoeling om het 3 keer te plaatsen. Ik heb geprobeert de 2 andere te verwijderen maar dit lukt niet.

Volgens mij is dit toch wel een standaard optie in XP, bij mij staat het namelijk ook onder weergave, wel alleen in mappen waar een bepaald aantal afbeeldingen in staan.

Wijnands

Klik rechts op de map waarvan je de filmstrip wilt hebben, klik op eigenschappen en dan op aanpassen. Daarna in : dit type map als sjabloon gebruiken voor ... op afbeeldingen. Als er mappen in die map zitten, dan ook het vakje : ook op submappen toepassen.... aanvinken. Vervolgens op toepassen en dan zou het in orde moeten zijn.

Bedankt Mumzel!!!
Helemaal top hoor, nu is alles weer in orde!!
Ik denk dat het gekomen is omdat ik nu ook weleens kortje filmpjes opneem met mijn fotocamera, misschien selecteerd hij daarom wel andere opties.
:thumb: :thumb: :thumb:

Groetjes Niksie

Hoe het veroorzaakt wordt weet ik niet:) ik krijg het als ik sleep met folders of foto's uit een afbeelding folder naar een nieuwe map sleep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan