Foto's weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

aguila

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
Hoe kan dat nou? ik had alle foto's van deze voorbije zomer in een map geplaatst. Nu blijken er een behoorlijk aantal verdwenen te zijn :mad: en is er een rood kruisje voor in de plaats gekomen. kan ik ze nog ergen weer terughalen??
groeten,
ad

goedemorgen allebei,

bedankt voor de snelle reactie. er is alleen aan probleem: nou probleem...
ik ben al ruim aow'er en niet zo heel technisch. vandaar dat ik waarschijnlijk niet weet wat ik hiermee aan moet. wat is bv. als jpg met smartrecover??
en de pcinspecteur, moet ik dat downloaden en zo ja en dan? ik zag dat het in het engels was. weer een probleem.
zoals jullie merken, het valt niet mee met die ouwe knarren!:mad:
hopelijk helpen jullie me wat verder op weg.
groeten,
ad

Smart Recover installeren

Meestal staat het al ingesteld,maar je kan nog meer extensies ingeven waarnaar gezocht moet worden(voorbeeld zo *.jpg *.bmp *.gif )dan zoekt het al je fotoos op.
Wel op een andere partitie laten wegschrijven,want anders worden ze overschreven.
Als je nog niet er uit komt gewoon vragen!!

hallo bandit, bedankt voor je reactie. inmiddels ben ik zover dat ik het gedownloaded heb en het draait inmiddels, zoekende naar jpg.
het draait nu ruim 3 uur en er is tnt 3% gescand met al 69 x bingo. dus het kan nog wel efkes duren en zal ik het vannacht maar laten doordraaien.
ik hou je op de hoogte.
groeten,
ad

aguila zei:
hallo bandit, bedankt voor je reactie. inmiddels ben ik zover dat ik het gedownloaded heb en het draait inmiddels, zoekende naar jpg.
het draait nu ruim 3 uur en er is tnt 3% gescand met al 69 x bingo. dus het kan nog wel efkes duren en zal ik het vannacht maar laten doordraaien.
ik hou je op de hoogte.
groeten,
ad

Dat kan inderdaad lang duren ja,bij mij heeft hij er toen 4 dagen overgedaan,een 80 Gb.
En dan daar na alles weer hernoemen, en organiseren is nu nog steeds niet helemaal klaar,maar dat komt goed
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan