foto's weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

verajantine

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
1
hallo allemaal,

Willen jullie me alsjeblieft helpen? ik ben helemaal van streek, al mijn foto's van mijn vakanties zijn weg! ik heb zelf een samsung digitale camera, maar had het kabeltje niet meer. dus had al bij de mediamarkt een all in 1 multi card reader gekocht met een kabeltje erbij. Daarmee kreeg ik ook al de foto;s niet op de computer. Maar toen ik het memorykaartje weer in mijn camera deed kon ik de foto's nog zien.
nu had ik het briljante idee om het memorykaartje in de digitale camera van mijn zus te doen, waar het kabeltje wel in past en dat de foto;s dus rechtsteeks geladen konden worden. ik kreeg steeds meldingen dat de computer ze niet konden laden ed. en nu plaats ik het kaartje weer terug in mijn camera en nu staat er geen afbeeldingen. al mijn foto;s zijn weg!!

ik ben er kapot van, ben helemaal aan het huilen. Probeer nu alles om ze weer terug te krijgen. Ze staan ook niet bij mijn prullenbak ofzo. Weet iemand hoe die dit kan oplossen?!

x

Vera
 
Hi,
Normaal zou ik zeggen : "gelukkig hebben we de foto's nog!"
Maar dat gaat in jouw geval niet meer op ! Alhoewel,

Aan de zijkant van het geheugenkaartje zit een schuifje
hiermee zet je hem op slot, zodat er niet langer naar het kaartje geschreven kan worden.
Zet hem in ieder geval op slot.

Waarschijnlijk zijn een groot aantal foto's nog wel terug te halen !
Ik kan allerlei adviezen geven waarmee en hoe maar als het mis gaat wordt de schade alleen maar groter.
Ga met je kaartje naar een fotowinkel (een echte) kijk of ze daar wat voor je kunnen betekenen, waarschijnlijk hebben ze daar wel vaker met dit bijltje gehakt.
grtz gerrit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan