Foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

arrecifesun

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Wil foto's overzetten van mobiel naar pc. Heb motorola.....MOTOKRZR K1. (nieuw)
Zit een programma bij welke je op de pc moet zetten. Dit moet je helpen bij het o.a. overzetten van foto's.
Hoe ik het ook doe cf. de handleiding.... hij zegt...kan bronbestand niet vinden.
Ik hoor wel dat de pc het toestel herkent via de usb poort.
Weet iemand hoe dit kan? Of mss wat ik fout doe?........;)

Chip

Bedankt voor de reactie.
Ik heb bluetooth, maar die is voor in de auto. Handsfree bellen.
Met mijn mobiel ben ik terug gegaan naar de leverancier. Daar werd mij verteld dat ik het toestel (wat betreft de foto's) niet kan aflezen via mijn pc, omdat ik er een extra geheugenchip heb ingezet van 2GB. Die ziet de pc niet. Het zou veel te lastig zijn omdat via de pc te zoeken.
Ik heb nu een kleine adapter voor de kleine chip gekocht daar, die kan ik via de USB koppelen aan de pc en zo de foto's overzetten.
Nadeel vind ik dat ik iedere keer mijn mobiel moet openen om foto's over te zetten. Meer slijtage van de sluiting....denk ik?
Maar het werkt wel. Voor mijn gevoel moet dat kaartje te vinden zijn via het programma op de pc. Weet alleen niet hoe en dat moet ik echt eens uitzoeken. Tenzij iemand dit herkent en weet hoe dat moet. De SIM kaart ziet hij wel, maar door het extra geheugenkaartje worden foto's e.d. daar opgeslagen......en dat ziet de pc niet! Raar of niet?
Groetjes
Arracief...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan