Fototoestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb de flitslocaties op mijn TT one XL als Poi ingevoerd en het werk als een trein.
Ik krijg ook op het scherm een fototoestel als waarschuwing terwijl er niets te zien is.
Is dit soms een mobile locatie? Dan heeft deze dus geen zin als je die gister hebt ingevoerd.

Misschien kan je er beter een cardreader bij kopen voor je camera..

Flitspalen zijn niet altijd voor jou zichtbaar en soms zijn ze al weer weggehaald. Zeker bij mobiele flitsers is dat het geval. Hou er dus rekening mee je altijd de meest recente file binnenhaalt.

Dat was niet te slim van mij, het fototoestel welke ik aanzag voor Snelheidscontrole was het symbool voor een Toeristische attractie. Wat wel klopt dus dat je de mobile controle niet hoeft te downloaden als je meerder dagen onderweg bent (vakantie of zo ) want deze gegevens zijn maar kort geldig (toch?).

Dat was niet te slim van mij, het fototoestel welke ik aanzag voor Snelheidscontrole was het symbool voor een Toeristische attractie. Wat wel klopt dus dat je de mobile controle niet hoeft te downloaden als je meerder dagen onderweg bent (vakantie of zo ) want deze gegevens zijn maar kort geldig (toch?).

Klopt. Het kan wel handig zijn voor die dag, maar het veranderd zo vaak....

Misschien kan je er beter een cardreader bij kopen voor je camera..

Het gaat hier over een navigatiesysteem, niet om een camera. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan