foumelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

desireemerle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Sinds een paar dagen kan ik niet meer via de toegang ´internet explorer´ op het internet. Krijg veel foutmeldingen als´ iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten´....... en ´server is bezet´. Ik kan alleen nog via Kazaa op het internet en krijg alsnog deze foutmeldingen. Heb al systeemherstel op div. data gedaan maar helaas geen resultaat. Heb mijn internet ook al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dit hielp ook niet. Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik het beste kan doen?????

Desiree

Zou spyware kunnen zijn. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
Je kan eventueel eerst een online-scan doen qua virussen/trojanen:
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

Toch wel Kazaa Light?
Eventueel hier te downloaden: http://download.freeweb-hosting.com/

Laatst bewerkt:
Vaak is dit te wijten aan de beveiligingsinstellingen en of extra software die geïnstalleerd moet worden.
Ga dan naar naar Extra in internet explorer en kies Internet-Opties dan klikt u op het tabblad Beveiliging en selecteer daar Het Internet. Onderaan zie je een schuifbalk die de graad aantoont van de ingestelde beveiliging. Controleer of deze op Normaal staat ingesteld. verander dit indien nodig en bevestig met OK. Heel wat Websites maken ook gebruik van java en flash. Heb je deze plug-ins niet op uw pc staan dan is de kans groot dat de meeste pagina's niet worden geladen. Nu zijn er al websites die dit gemis detecteren en vragen of je de plug-in wil installeren.Is dit niet het geval kan je best zelf deze plug-ins downloaden en installeren.
java virtual machine vind je www.download.windowsupdate.com
Flash op www.macromedia.com
wel uw computer herstarten na installatie.

Anders kijk hier even

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan