Fout: 0x800ccc0e

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duivenrulez

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Wanneer ik mijn mail instel in outlook dan krijg ik een 0x800ccc0e fout.
Verschillende poorten aangegeven maar helaas wil dit niet helpen, ook de verificatie staat aangevinkt maar dat werkt ook niet.
Daarnaast de virusscanner en firewall uitgezet maar heeft helaas geen effect. In een ander netwerk functioneert de mail wel goed.

Wie o wie kan mij helpen?

Over welk mailaccount hebben we het dan? Eentje van een provider (welke??) of gmail/live etc.

Hoe geconfigureerd ( bpop3 of imap).

Laatst bewerkt:
Die instellingen gebruikt maar ik blijft de foutmelding 0x800ccc0e krijgen

Hierbij werkt de inkomende wel poort 110 alleen het versturen werkt niet op zowel 587 en 26 (zonder ssl) en 465 (met ssl)

Dat lijkt me fout: Probeer poort 587 MET SSL (of met encryptie-instelling: Automatisch)
Vergeet ook niet aan te geven dat er ingelogd moet worden, en geef daar dezelfde inloggegevens aan als voor op het ophalen van mail.

Tijs.

Ik heb poort 587 met SSL aangegeven maar dat werkt ook niet
Daarnaast heb ik ook aangevinkt dat dezelfde instellingen gebruiken als voor de inkomende e-mail

De foutmelding die ik dan krijg is:
Test-e-mailbericht verzenden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Neem contact op met de klantenservice, zij kunnen jouw de precieze instellingen geven en wellicht supporten op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan