Fout 1004 bij printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marthy Mc Fly

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2010
Beste vba experts,

Sinds kort werkt mijn print menu niet meer. Ik krijg als foutmelding "Fout 1004 tijdens uitvoering: Eigenschap Hidden van Klasse Range kan niet worden ingesteld."
Zou het kunnen dat dit probleem ontstaan is na een update van office of de omschakeling van Microsoft office naar office 365?
Kan iemand mij hier mee helpen A.U.B.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik ook niet in Office 2019.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2022-02-15 om 14.21.41.png
    Schermafbeelding 2022-02-15 om 14.21.41.png
    12,7 KB · Weergaven: 13
Het is een document in xlsx indeling, niet xlsb.
Er zit dus ook geen code in.

Dat bestand bevat geen code.
En wat doe je om die foutmelding te krijgen?

Als je op de printer klik dan opent er een printmenu. Nadat je een kuize gemaakt hebt en op printen klik dan komt de foutmelding.
Heb nog eens een poging gedaan om het correct bestand te uploaden.

Bijlagen

Hij geeft de fout op het verbergen van de kolommen F t/m OM
Code:
Range("F:OM").EntrireColumn.Hidden = True
Waarom dat fout gaat weet ik niet.
Er zal in die range iets zitten waardoor het fout gaat.

De vraag is natuurlijk wat is dat iets. Want deze range is natuurlijk de ganse jaarkalender.

Als je de kolommen handmatig probeert te verbergen, krijg je de melding "Je kunt geen objecten buiten het werkblad plaatsen." Blijkbaar staat er dus iets letterlijk in de weg :).

Nog een testje gedaan: als je de range verkleint (Range("F:BM") bijvoorbeeld) dan werkt het wél. Het zou dus wel eens als oorzaak kunnen hebben dat je teveel kolommen in één keer verbergt.

Ik denk het probleem gevonden te hebben. Onder en Langs het einde van de kalender had ik rijen en kolommen verborgen.
Door deze terug zichtbaar te maken, werkte het printen terug. Dus met de code was niets mis. Alvast bedankt voor
jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan