• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout 1004 tijdens uitvoering.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Littleroaddog

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hoi..ik heb een probleem bij het openen van een excel bestand.
Ik krijg altijd het volgende te zien:

Fout 1004 tijdens uitvoering:
Eigenschap Installed van klasse ADDIn kan niet worden ingesteld.

Laatst bewerkt:
Google eens op: Fout 1004 tijdens uitvoering
Misschien dat je dan verder komt .

Heb ik gedaan..maar kom toch niet echt ver..en ik ben al bijna de hele dag aan het zoeken

Welke invoegtoepassingen draaien er allemaal (in de achtergrond of in dat bestand)?

Google geeft zoveel mogelijkheden dat je er niet uitkomt.
Je moet dus de mogelijkheden reduceren door meer gegevens in te brengen
Dat geldt dus ook voor hier op het forum

Je aanwijzingen zijn te summier en/of te algemeen dat wij hier ook niets zinnigs over kunnen zeggen.
Plaats het bestandje (zonder gevoelige informatie) anders eens hier.
Misschien dat een van ons er dan uit kan komen.

ik begrijp je niet helemaal..ze gebruiken wel de convertor 2007.

als ik bij de visual basic error kijk ..krijg ik het volgende:

Code:
Private Sub Workbook_BeforeClose

For i = 1 To Application.AddIns.Count
      If UCase (AddIns (i) .Name) = "Corsa.XLA"Then AddIns (i) installed = False
Next

End Sub
Code:
Private Sub Workbook_Open

For i = 1 To Application.AddIns.Count
      If UCase (AddIns (i) .Name) = "Corsa.XLA"Then [COLOR="red"]AddIns (i) installed = True[/COLOR]
Next

End Sub

Laatst bewerkt door een moderator:
In die code staan spaties waar ze niet thuishoren, en staan er geen spaties waar die wel moeten staan! Of is dit misschien de forumsoftware die ons parten speelt?

Waar is het . vóór Installed naartoe?

Graag code tags (#) gebruiken op het forum.

Wigi

Laatst bewerkt:
Sorry, maar dat is zo klein :confused: Niet dat ik een bril nodig heb maar toch :eek: En de zoom vergroten maakt het alleen maar wazig.

Wat is die Corsa.xla overigens?

ik probeerde het groter..maar als bijlage maag het maar 100kb zijn..of hoe kan ik het anders doen?

Dat is een of andere programma die ze hier gebruiken. Maar bij iedereen werkt het verder wel..dus kunnen ze de excel bestanden openen zonder enig probleem.

Dat is een of andere programma die ze hier gebruiken. Maar bij iedereen werkt het verder wel..dus kunnen ze de excel bestanden openen zonder enig probleem.

Schakel die invoegtoepassing eens uit (haal het vinkje weg), sluit Excel volledig af en start Excel opnieuw op. Wat dan?

Mijn excuses voor misschien een domme vraag..maar waar kan ik die invoegtoepassingen uitschakkelen?

Start het bestand eens op terwijl je de Shift -toets ingedrukt houdt. Druk dan ALT-F11 en ga naar ThisWorkbook. Zet een aanhalingsteken voor alle regels in Workbook_Open. Sla je bestand op , sluit af en herstart dan eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan