Fout 118 (net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jknl93

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Hallo,
ik gebruik nu ongeveer een jaar google chrome en in het begin had ik nergens last van. Maar nu de laatste paar maanden krijg ik er steeds meer problemen mee. En dan vooral deze fout: Fout 118 (net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT): Er heeft een time-out voor de bewerking plaatsgevonden. Dit gebeurt vooral bij sites die ik nog nooit heb bezocht. Maar ook bij sites die ik vaak bezoek wil het probleem zich voordoen. 50% van de tijd kan ik de fout verhelpen door de site te herladen, maar ik zou graag willen weten of het probleem helemaal weg te werken valt het is namelijk behoorlijk irritant. Ik heb alle tips die de error geeft al uitgevoerd. Die zeiden dat ik routers en modems of ander netwerkapparatuur opnieuw moest starten.
Ik hoop dat iemand weet hoe dit probleem te verwijderen is.

met andere browers heb ik het probleem niet maar weten jullie of er iets aan te doen is of niet want zo toch wel graag chrome als mijn standaard-browers houden. Sites die ik laad met bijv. firefox of IE zijn binnen 2 sec helemaal geladen. Met chrome daarin tegen duurt some wel 15 sec en geeft dan Fout 118 (net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan