amiek58
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 feb 2006
hoi, elke keer als ik mn comp afsluit krijg ik de foutmelding dat hij Userenv niet kan afsluiten. in het logboek staat dat dat komt omdat een service of toepassing tijdens het afsluiten gebruik maakte van het register enz enz. dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als gebruikersaccount actief zijn en ik moet gaan proberen om ze zo te configureren dat ze als Local service of netwerkserviceaccount gestart worden. Mijn vraag is hoe ik er achter kan komen om welke service het gaat, zodat ik dat evt zou kunnen veranderen. mn logboek gaat terug tot 21-1 en hij doet het dus altijd bij het afsluiten.
groetjes, amiek
ps , na de foutmelding sluit hij trouwens meestal gewoon af, soms blijft hij hangen bij het laatste scherm(bezig met afsluiten), maar dat is eigenlijk alleen als ik de stekker te vroeg uit het stopcontact haal( heb een laptop) en hij verder moet op accu, dat lukt dan kennelijk niet.
groetjes, amiek
ps , na de foutmelding sluit hij trouwens meestal gewoon af, soms blijft hij hangen bij het laatste scherm(bezig met afsluiten), maar dat is eigenlijk alleen als ik de stekker te vroeg uit het stopcontact haal( heb een laptop) en hij verder moet op accu, dat lukt dan kennelijk niet.
Laatst bewerkt: