Fout 1655 in PM 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Goede Avond Allen,
draai win-xp-prof op mijn 3Ghz computer met 1024 Mb geheugen.
Ik wil een partitie vergroten, maar ik krijg steeds het bericht dat er als volgt uitziet:
FOUT 1655 bij het uitvoeren van de batch-datei.
FOUT 1655: FRS in keinen verzeichnis vorhanden, datei 60871-60872
en dan breekt PM8 de voortgang af.
Ik heb de desbetreffende partitie al geformateerd, maar dat hielp ook niet, de helpfunktie gaf ook geen soelaas, terwijl fout 1655 niet vorkwam in het Benutzerhandbuch!!!
Hoe vergroot ik toch mijn partitie????
mvg
Pierre

Gekky,
dat heb ik al twee keer gedaan, zonder resultaat, ik heb zelfs de nieuwe PM v-8.5 (nu van Norton) geïnstalleerd, steeds dezelfde foutcode1655.
De schijf bestaat uit 3 partities, ik heb geprobeerd om twee partities samen te voegen, ook dan krijg ik fout 1655.
Ik geloof dat de fout bij de schijf ligt en niet bij het programma.
mfg
Pierre

De schijf al eens laten controleren door Windows?
Start >uitvoeren > cmd klik op OK > type nu exact het volgende in: cd\ (gevolgd door "enter)om in de root van je C-partitie te komen, daarna het exact volgende intypen chkdsk /f gevolgd door "enter".

Dit moet je met elke partitie doen die je hebt.
Om naar een andere partitie te gaan type je x: gevolgd door "enter". Waarbij x de letter van je partitie is en doe je weer hetzelfde als hierboven beschreven is.

Hier vind je de link naar je fout melding:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...agic&ver=8.x&src=sg&pcode=npmagic&svy=&csm=no

Hier vind je de link naar wat ik net heb uitgelegd:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...d=Norton PartitionMagic&ver=8.x&osv=&osv_lvl=

Kan het niet uitstaan !!!!!

Crash,
dank voor je reaktie, alleen

IK KAN HET NIET UITSTAAN, DAT IK NIET VERDER GEKEKEN HEB, DAN MIJN NEUS LANG WAS,

dan had ik dit ook gevonden!!!:evil:
Had naar de site van Symantek moeten gaan en niet blijven steken bij de help-file.
Het probleem is opgelost, ik zal in het vervolg mijn leven beteren en niet meer de weg van de minste weerstand nemen.
prettig weekend verder
mvg
Pierre:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan