Fout 3019,1 in NAV 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Norton Antivirus 2004 kan mijn systeem niet helemaal scannen en geeft foutmelding 3019,1.

Ik heb NAV 2004 een paar keer helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft deze foumelding geven. Ook geprobeerd NAV helemaal van mijn systeem te verwijderen,maar de melding blijft.

Wie weet (een eenvoudige) oplossing voor dit probleem??? De site van Norton helpt mij niet echt.

Ik heb WXP Home NL.

ik heb toen de mappen temp en temp internet files onder de map windows leeg gemaakt en toen opnieuw gescanned
probleem opgelost

Ja ik heb op die site gekeken, maar of ik begrijp het waarschijnlijk niet. Ik heb alle tijdelijke internet bestanden verwijderd en de geschiedenis gewist. Toch blijf ik deze melding krijgen.

iemand nog een idee??

Volgens mij heb ik de map Temp in windows leeggemaakt, maar ik weet wel ongeveer waar de fout zit.

Ik heb vier gebruikers aangemaakt. Als ik nu mijn eigen account scan (hoofdgebruiker) dan slaat hij vast. Hier vind ik geen tijdelijke mappen in.

per gebruiker zijn er wel degelijk temp mappen, alleen moet je die wel zichtbaar maken via mapopties

Da's een goeie Jheroen. Heb je toevallig ook winrar-bestanden? Kunnen ook conflicten geven. Tip uit het archief: *Door de handmatige scan ben ik erachter gekomen dat norton een conflict heeft met (Engelse versie) winrar. Deze dus verwijderd, prullenbak leeggemaakt en alles is weer oke!! (als je tenminste die files hebt.) Je kan eventueel .rar toevoegen bij Smartscan: How to configure Norton AntiVirus to scan all files

Misschien moet je als Administrator inloggen als er meerdere gebruikers zijn, maar dat weet ik zo niet, heb daar ervaring mee.
Logging on to Windows XP Home with Administrator privileges

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan