Twanno5483
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2009
Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem.
Ik heb een formulier (frm_Klantgegevens) met een knop die een ander formulier opent (frm_PcSoftware) afhankelijk van een veld die meteen ook een primaire sleutel is (KL_ID).
Ik heb de volgende code gebruikt voor de knop
frm_PcSoftware is het formulier die ik wil openen
SW_Klant is een veld in de tabel tbl_PcSoftware en een formulier in frm_PcSoftware die in relatie staat met KL_ID
KL_ID is de primaire sleutelveld van de tabel tbl_Klantgegevens en de formulier frm_Klantgegevens
SW_Klant is een keuzelijst
KL_ID is een tekstvak
Nu mijn probleem. Ik krijg een foutmelding: Fout 3464 tijdens uitvoering. Gegevenstypen komen niet overeen in criteriumexpressie.
Wat mis ik? of hoe kan ik dit oplossen
Ik heb het volgende probleem.
Ik heb een formulier (frm_Klantgegevens) met een knop die een ander formulier opent (frm_PcSoftware) afhankelijk van een veld die meteen ook een primaire sleutel is (KL_ID).
Ik heb de volgende code gebruikt voor de knop
Code:
Private Sub Open_SWgegevens_Click()
Dim stDocName As String
Dim stLinkCriteria As String
stDocName = "frm_PcSoftware"
stLinkCriteria = "Sw_Klant=" & "'" & Me![KL_ID] & "'"
DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria
End Sub
SW_Klant is een veld in de tabel tbl_PcSoftware en een formulier in frm_PcSoftware die in relatie staat met KL_ID
KL_ID is de primaire sleutelveld van de tabel tbl_Klantgegevens en de formulier frm_Klantgegevens
SW_Klant is een keuzelijst
KL_ID is een tekstvak
Nu mijn probleem. Ik krijg een foutmelding: Fout 3464 tijdens uitvoering. Gegevenstypen komen niet overeen in criteriumexpressie.
Wat mis ik? of hoe kan ik dit oplossen