Fout 651, Wan miniport, Wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Ik krijg fout 651, als ik draadloos wil verbinden via de Wifi van laptop. :evil:
Windhoos 7 staat er pas 14 dagen op geïnstalleerd. Internet via de utp kabel gaat wel gewoon.

In config scherm blijkt, dat netwerkcontroller stuurprogramma niet is geinstalleerd. Apparaatnaam staat op onbekend. Hoe moet ik nu weten welke driver erop moet? :shocked:
Wie weet raad?
Piet

Dit werkt goed, die driver-booster, kan selectief aangeven, welke hij moet updaten, heb dat voor een paar drivers gedaan. (waren zeer oud, volgens het programma), alleen voor de ontbrekende driver voor de netwerkcontroller kom ik op een onbegrijpelijke Engelstalige website van Microsoft terecht. Ben nu vastgelopen.

Dit werkt goed, in die driver-booster, kan ik selectief aangeven, welke hij moet updaten, heb dat voor een paar drivers gedaan. (waren zeer oud, volgens het programma),
Voor de ontbrekende driver voor de netwerkcontroller kom ik op een onbegrijpelijke Engelstalige website van Microsoft terecht.
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff571041%28v=vs.85%29.aspx

Ben nu vastgelopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een Toshiba laptop van 2009, dual core, Satellite L500 -13 V met nieuwe 500 GB HDD, sata 600. en USB 2.0, HDMI.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan