Fout 680. Geen kiestoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Goedenmiddag,

Mijn broer krijgt bij het inloggen steeds de volgende melding van het modem: FOUT 680. GEEN KIESTOON.

Nu hebben we al vanalles geprobeerd, modem eraf gegooid, opnieuw geinstald, andere bank, maar niets helpt. Hij logt niet meer in. Bij de Help van deze fout staat dat de kabel niet goed is. De telefoon lijn is niet dood want een andere pc komt wel op internet. Modem is een Lucent Win Modem. Wat kan hier aan de hand zijn?

Bij de nieuwe inbelnummers van 12Move en TMFweb kreeg ik ook geen verbinding.
De nummers moesten achter elkaar, en geen kengetal gebruiken.

==================
hier wat info:

Lijn is bezet
--------------------------------------------------------------------------------
Ik krijg de foutmelding: de lijn bezet is (fout 680)

Als ik een inbelverbinding wil maken krijg ik de melding dat de lijn bezet is. Er wordt dus wel een poging gedaan om in te bellen maar het gebelde nummer is in gesprek.

Contoleer eerst of u het juiste telefoonnummer belt . Als u gebruik maakt van een kengetal en netnummer en u heeft de optie land- en kengetal gebruiken aan staan dan kan dit problemen opleveren. Zet deze optie uit (externe toegang --> eigenschappen van de inbelverbinding) en zet het kengetal direct voor het telefoonnummer. Plaats eventueel een komma tussen het kengetal en het netnummer.

Plaats in het telefoonnummer geen vreemde tekens als -, * of # tussen het telefoonnummer. U mag wel een , (komma) plaatsen tussen het kengetal en het netnummer. Dit kan nodig zijn als u eerst een nul moet draaien om naar buiten te kunnen bellen. De computer wacht dan even met het doorgeven van het nummer voor de buitenlijn tot er een kiestoon is.

Als uw telefoonlijn die is aangesloten op de computer ook via een fax loopt moet u eens proberen direct via een buitenlijn in te bellen. Deze randapparatuur kan namelijk een verstoring op de lijn geven.

Dit probleem kan ook optreden omdat het te druk is en alle lijnen bezet zijn. U dient het dan later nog eens te proberen.

Als u een ISDN verbinding heeft dan krijgt u deze melding als u voor het telefoonnummer een 0 heeft staan om naar buiten te kunnen bellen terwijl dat niet nodig is.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan