fout 82: Kan de map of het bestand niet maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarno5684

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Hallo,
Ik heb dit geprobeerd op te zoeken maar ik kon het niet vinden. Mocht het er wel ergens staan, dan graag de link. Als het verkeerd staat, waar dan?

Anyway, ik heb sins kort dat als ik enkele minuten aan het internetten ben met Opera, IE of Mozilla dat het helemaal vast loopt. Gebeurd bij Mozilla vaak wanneer ik een bestand wil downloaden (word oid).
Denk ik dat ik even hitman erover gooi, downloaden en dan de setup uitvoeren dan krijg ik Fout 82: Kan de map of het bestand niet maken.

Misschien wel niet relevant maar toch irritant, mijn virusscan meld ook de hele tijd een blackdo.dll oid in de windows folder.
Afgezien van dit is mijn laptop vreselijk traag geworden.

Weet iemand wat ik moet doen, wat ik kan dus niks meer installeren, niet meer internetten via Opera/Mozilla en via IE gaat het een beetje.

Ik denk dat het een virus is. Meer kan ik er op het moment eigenlijk ook niet van zeggen sorry. Ik zou inderdaad Hitman er even overheen gooien en Superantispyware wil ook nog wel eens helpen. Superantispyware geeft geen problemen met een combinatie met Kaspersky , ik denk ook niet met andere virusscanners.

Dat is juist het probleem. Ik kan helemaal niks meer installeren en als ik een virusscan erover gooi (Norman) meld hij bij benadering elk bestand met diagnostische melding: Cannot make

Dat is juist het probleem. Ik kan helemaal niks meer installeren en als ik een virusscan erover gooi (Norman) meld hij bij benadering elk bestand met diagnostische melding: Cannot make

Dat is vreemd. Probeer je het in de veilige modus ?

Euhm, nee dat niet, ik heb 2 bureaubladen en op beide kan ik niks. Ik zal het even in de veilige modus proberen.

Die super anti spyware kan ik dus niet installeren, en met de veilige modus krijg ik ook over die cannot make melding:shocked:

Iemand een andere suggestie?

Hmm, wat ik precies heb gedaan? Geen flauw idee.
Ik heb nog een keer de virusscan gedaan, veilige modus en in normale modus en daarna opnieuw opgestart. "Ineens" kon ik hitman herstarten en dat heb ik dus uitgevoerd samen met SuperAntiSpyware zoals hierboven staat en nu doet hij het weer naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan