fout afspelen avchd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste...

ik probeer een avchd image (gecreëerd met imgburn) af te spelen (vanaf een virtual device in daemon tools). ik kan hem mounten en hij verschijnt netjes in mijn computer, maar als ik de disc wil afspelen met VLC krijg ik de error:

Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'dvd://E:\' niet openen. Controleer het logboek voor details.

als ik de dvd gewoon open (dus niet automatisch afspelen) staat er een mapje BDMV, waar een folder STREAM inzit. als ik die open staan er 2 files in die ik wel kan afspelen en zodoende kan ik alsnog de film zien. ik kan hem simpelweg niet als disc (automatisch) afspelen...
heeft iemand een idee wat hier misgaat en hoe ik dit kan verhelpen? ik neem toch aan dat VLC wel een avchd aankan? zo niet, wat zijn goede alternatieven?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
AVCHD afspelen

Beste, volgens microsoft moet het gewoon kunnen met WMP mits je in je Configuratiescherm/Standaard programma's/Een bestand of protocol aan een programma koppelen goed staat.
Kijk hier dan bij .m2ts of .mts, daar staat achter AVCHD. Dubbelklik hierop en geef aan met welke afspeler je dit bestand wil afspelen.
LET wel, ik gebruik hier W7. Ik weet niet welk OS jij daar gebruikt. Maar in mijn OS staat het wel aangegeven zoals ik hierboven beschreef dat het met WMP kan.
(Zelf heb ik het niet kunnen testen omdat ik geen AVCDH of .m2ts of .mts bestand heb)

suk6

dat heeft er niks mee te maken, als ik daar namelijk instel dat ik hem in VLC wil afspelen krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding omdat VLC denkt een dvd af te spelen terwijl het een avchd is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan