Fout als ik counterstrike opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

SonicView

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2006
Hey,
telkens als ik counterstrike opstart en met mijn headset speel, krijg ik tijdens het opstarten een blauw scherm met iets op van usbaudiodevice. Ik kan enkel mijn pc resetten. Het rare is dat wanneer ik tijdens het opstarten van cs mijn ventrilo(spreekprogramma) op de voorgrond plaats, ik geen enkel blauw scherm zie. Dan kan ik normaal spelen.
Iemand die mij een oplossing zou kunnen bieden?
grtz

Probeer je headset eens aantesluiten op een andere usb-poort. Lukt het dan nog niet verwijder dan via apparaatbeheer je headset. Je geraakt alsvolgt in apparaatbeheer door bij uitvoeren devmgmt.msc in te typen druk op enter. Ga eens kijken bij usb-controllers en ook bij geluid,muziek,... Installeer ook eens de nieuwste versie van ventrilo.

hey, bedankt. Het probleem is opgelost :thumb: Ik heb ventrilomix 0.5 gedownload omdat onze server nog op de oude versie draait en ik heb geen problemen meer! nogmaals bedankt!

Het is dus wel degelijk nog niet opgelost :( Waarschijnlijk heb ik gwn 2 keer geluk gehad maar nu krijg ik het weer. Het is denk ik alleen als ventrilo opstaat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan