fout apparaatbeheer Win 98SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo,

Na een schone installatie heb ik het volgende probleem.
( thread is al eerder geplaatst geweest door Panterje maar zonder zonder resultaat )
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=121211&goto=newpost

(Wat pantertje bedoeld zal ik hieronder proberen te beschrijven. Trouwens de uitleg die jullie aanbieden brengt niets verder. De link welke Bennie gegeven heeft lijkt te ingewikkeld . Helaas kunnen we Bennie niet meer vragen wat hij hiermee bedoeld. )

In het apparaatbeheer, onder systeemapparaten staat 2 keer de zin: controller voor directe geheugen toegang.

Een ervan heeft het beroemde gele uitroepteken. Als eigenschappen heeft dit uitroepteken : De VDMAD.vdx apparaat laadprogrammas kunnen het stuurporogramma voor dit apparaat niet laden ( code 2)

Bij de sectie " bronnen" staat hetvolgende onder confliten:

Directe geheugentoegang 04 gebruikt door:
Controller voor directe geheugentoegang
Invoer/uitvoerbereik 0000 - 000F gebruikt door:
Invoer/uitvoerbereik 0081 - 008F gebruikt door:
Invoer/uitvoerbereik 0081 - 008F gebruikt door:
Invoer/uitvoerbereik 00C0 - 00DF gebruikt door:

Wat is het probleem hier en wat er aan te doen

Hallo Slofje, ik denk dat er niemand is in het forum die een antwoord heeft dus zal ik maarres een poging wagen :D Omdat het toch vakantie is en ik niks anders te doen heb ben ik even op het internet gaan zoeken en www.easttexaschat.com/_tips/VxD_drivers.htm+VDMAD.vxd&hl=nl]dit[/URL] kwam ik tegen. VDMAD.VXD is een DMA controller driver die je ook handmatig kunt installeren (volgens deze website). Probeer dat es, misschien dat et werkt. De howto onderaan de pagina, succes!

Hallo Admin_Frisian

Bedankt voor je reactie. Ik ben op dit moment op vakantie dus zal het later moeten proberen.

Keep you posted

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan