• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout beveiligde weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

rammie

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2014
Beste Forum leden,

Sinds 2007 heb ik probleemloos een excel bestand voor mijn werk in beheer, hierin factureren wij enz. enz.
Wij werken van een NAS schijf, waar ik steeds een nieuw bewerkt bestand op sleep, waar mijn collega's
een snelkoppeling naartoe hebben zodat zij automatisch steeds in het nieuwste bestandje werken.

Dit ging altijd goed, tot gister. Als ik maar 1 kleine wijziging aanbreng, alleen een . is al genoeg, en ik sla een kopie
van het bestand op, op mijn eigen bureaublad dan krijg ik de melding volgens bijlage. Nu kan ik die weg klikken,
maar al mijn collega's blijven deze ook krijgen. Nu denk ik dat ik via alle computers wel de beveiliging uit kan zetten,
maar ik snap net waar dit na jaren vandaan komt :shocked:

Ik wil namelijk wel dat excel enigszins beveiligd blijft. Ook voor bestanden die per mail komen,
maar dit is een simpele kopie, en het origineel opent probleemloos, tot ik een kopie opsla....

Iemand hier bekend mee? Ben reuze benieuwd.

B.v.d.

fout.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan