Fout bij afdrukken rapport access 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_vibri

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
Hey,

Voor mijn eindwerk moeten wij een programma schrijven voor een andere richting van onze school. Dit moet gemaakt worden in Access 2000 m.b.v. VBA .

Alles werkt perfect tot wanneer ik een rapport wens af te drukken.

Bij het klikken op de knop afdrukken (zelf gemaakt) vraagt hij of je het inderdaad wilt afdrukken of enkel de print preview wil zien. Klik je op ja (afdrukken) dan begint hij wel met afdrukken, maar ineens krijg ik zo een "kritieke foutmelding + foutenrapport" van Access 2000, als je op "niet verzenden" of "verzenden" klikt dan print hij gewoon verder....

Iemand idee????

In bijlage vindt je screenschot van foutmelding. Weet niet hoe je een hele foutrapportcode kan kopieren, dus sorry....

Bijlagen

• foutrapport.jpg
    foutrapport.jpg
    44 KB · Weergaven: 40
Heftige foutmelding. Lijkt erop dat je rapport corrupt is.
Dit zou je kunnen proberen.

Maak een leeg rapport aan. Kopieer alles in je corrupte rapport naar je nieuwe rapport (ctrl-A, ctrl-V), vergeet je code niet. Verwijder het corrupte rapport (als dat kan) en rename de nieuwe naar de oude.

Weest gegroet,
Guus

hey,
heb het geprobeerd maar tevergeefs ...

Heb het daarna bij een vriend geprobeerd en daar lukte het wel. Het enige verschil is dat ik Office 2000 gebruik en hij 2003 .... kan het liggen aan service packs of dergelijke?

In welke versie heb je het gemaakt? Probeer het ook eens op een andere PC met office 2000. Dan kun je zienof het aan je PC ligt of aan de versie van office.

Wat nog wel eens wil helpen is tools --> options --> compact and repair.

Grtz,

hey,

het is gemaakt op een pc met OS WIN 98 en office 2000. Ook al geprobeerd op andere pc's maar tevergeefs. Maandag (in school) zal ik eens proberen via compact en repair.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan