fout bij bearshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

jornie

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
hallo,

ik heb eens bearshare pro gehad.. om een of andere reden deed deze het een tijd geleden niet meer (misschien serial verlopen ofzo..), daarna probeerde ik de gratis versie weer te gebruiken en heb de pro versie ook geprobeerd..

bij de pro versie krijg ik een fout, dat ik geen administratierechten heb, terwijl ik gewoon onder het beheerdersdomein zit..

bij de gratis versie, krijg ik een andere fout: *plaatje*
nu heb ik dit bestand al een paar keer verwijderd (unwise), de map van bearshare verwijderd.. en nog veel meer geprobeerd.. maar niks helpt..

weet iemand hoe ik weer bearshare kan krijgen?? (gratis of pro maakt niet uit!!)

alv bedankt!!:thumb:

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    14,8 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Ik kan niet garanderen dat het werkt, maar probeer het volgende eens:

Download en installeer CCleaner.
(Let even op: er wordt tijdens de installatie gevraagd of je de Yahoo Toolbar ook wilt installeren. Haal het vinkje weg als je dat niet wilt.)
Hier vind je een duidelijke handleiding voor het programma.

Verwijder Bearshare (Pro en gratis) op de normale manier via Configuratiescherm > Software.
Ga vervolgens naar Zoeken en zoek op de naam Bearshare.
Je vindt in ieder geval de map(pen) van Bearshare in Program Files. Verwijder die.
Soms zetten programma's ook mappen op andere plekken - bijv. in C:\Program Files\Common Files en/of in C:\Windows\Application Data.
Als je daar mappen van BS vindt, verwijder die dan ook.
Start vervolgens CCleaner, klik op Problemen en vervolgens op Scannen naar fouten.
CCleaner spoort vervolgens alle fouten en overbodige items in je register op - onder die laatste ook de verwijzingen naar BS.
Verwijder alles wat gevonden wordt.
Start de computer opnieuw op en installeer BS opnieuw.

Guus.

Guus abc zei:
Ik kan niet garanderen dat het werkt, maar probeer het volgende eens:

Download en installeer CCleaner.
(Let even op: er wordt tijdens de installatie gevraagd of je de Yahoo Toolbar ook wilt installeren. Haal het vinkje weg als je dat niet wilt.)
Hier vind je een duidelijke handleiding voor het programma.

Verwijder Bearshare (Pro en gratis) op de normale manier via Configuratiescherm > Software.
Ga vervolgens naar Zoeken en zoek op de naam Bearshare.
Je vindt in ieder geval de map(pen) van Bearshare in Program Files. Verwijder die.
Soms zetten programma's ook mappen op andere plekken - bijv. in C:\Program Files\Common Files en/of in C:\Windows\Application Data.
Als je daar mappen van BS vindt, verwijder die dan ook.
Start vervolgens CCleaner, klik op Problemen en vervolgens op Scannen naar fouten.
CCleaner spoort vervolgens alle fouten en overbodige items in je register op - onder die laatste ook de verwijzingen naar BS.
Verwijder alles wat gevonden wordt.
Start de computer opnieuw op en installeer BS opnieuw.

Guus.

THNX MAN!! het werkte!! en me computer is ook meteen weer wat schoner.. handig programma!!

egt heel erg bedankt:thumb:

jornie zei:
en me computer is ook meteen weer wat schoner.. handig programma!!
Da's inderdaad een prima programmaatje. :)
Ik kan je aanraden CCleaner je overbodige bestanden automatisch te laten opruimen: ga naar Opties > Instellingen en zet een vinkje bij Computer automatisch schoonmaken bij opstarten.
Als je daarnaast af en scant op registerfouten en die ook opruimt, blijft alles lekker soepel draaien. :)

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan