fout bij configureren van Windows updates Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramsy_b

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2005
Zit bij een ict-bedrijfje en voor de klanten leveren we computers en laptops altijd up to date.
Wij doen dus altijd alle updates voor de klant. Vooral bij laptops komt het heel vaak voor dat het updaten vastloopt (bij windows 8).
Wanneer ik een laptop laat zoeken naar updates en deze vind er bijvoorbeeld 95, dan kan ik ze nooit gewoon allemaal uitvoeren.
Krijg dan bijna altijd Fout bij configureren van windows updates wijzigigingen ongedaan maken, schakel computer niet uit.
Of het nu een acer, asus, lenovo, toshiba enz. is... Wat ik dan uiteindelijk doe is (eerst weer pc vernieuwen) dan groepjes van ongeveer 20 updates per keer installeren.
Weet iemand waar deze fout vandaan komt? lijkt me dat het aan windows 8 zelf ligt...? Want komt bij meerdere merken voor. Bij Windows 7 nooit last van gehad.

Durf nu dus nooit alles tegelijk te updaten. Erg irritant.

Hoor graag van jullie.

mvg Ramsyb

Hallo,
Ik had juist hetzelfde probleem! (met windows 8).
Ik had een nieuwe laptop gekocht en had 137 updates, ik moest het ook allemaal in deeltjes doen. Ben een hele dag bezig geweest!
Maar ik denk dat het aan Windows 8 ligt want met mijn zus haar laptop heeft ook dat probleem voorgehad.

Hopelijk is mijn reactie nuttig en heb je een antwoord op je vraag.
Groeten,
CookieShop

Hallo,

Op het moment dat ik de updates aan het installeren was had ik nog geen scanners geïnstalleerd.
Ik kreeg geen error codes, er stond dat hij aan het downloaden was maar na een uur nog geen 1procent, het balkje liep wel maar er bleef 0procent staan.

Groeten,
CookieShop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan