Fout bij configureren Windows Update.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo allen,

Onderstaand probleem ( zie link want daar staat het duidelijk uitgelegd) heb ik nu op 2 laptops. Bij de één werd ik het zat en heb ik W7 geïnstalleerd. Op die van mijn zoon moet W8 blijven maar hij blijft in een loop zitten ook na een dag.
Vervolgens volgen er in de link allerlei instructies maar daar heb ik niks aan want ik kom het OS niet eens in.
Ik zag ook een link bij MS staan maar die schijnt niet meer te bestaan.....

http://decomputer.be/fout-bij-configureren-van-windows-updates-windows-8/

Iemand die dit herkend en wat heb je gedaan, gewacht toch ?

Ik hoor graag,
T
 
Excuses, W8 64 Bits
Moet eerst alle updates ophalen en installeren alvorens ik 8.1 erop kan zetten. Had ik er even bij moeten zeggen.
 
Potverdorie.....zal je net zien. Heb je een dag gewacht en ga je toch maar hulp zoeken, schiet hij toch opeens door.....ik ga kijken of ik nu 8.1 erop kan zetten. Je hoort snel van mij......
 
Update !

Deze heeft fouten gevonden en hersteld.
De mislukte updates worden nu opnieuw geïnstalleerd en dan kijken wat er gebeurt na een herstart.
 
Vaak dien je eerst bepaalde updates te hebben gehad alvorens de "mislukte" worden geïnstalleerd.
De update installatie manager gaat gewoon het rijtje af i.p.v. eerst de met de lagere nummers te installeren.
Steeds handmatig zoeken en installeren lost het vaak op.
 
Klopt, probleem was nu hoe ik uit de loop kwam maar dat is na (ongeveer) 26 uur toch vanzelf gegaan wat natuurlijk raar blijft.Nu de rest afwachten.........
 
Microsofts wegen zijn ondoorgrondelijk...........................:evil:
 
Echt hè.....nu alweer een kwartiertje of drie bezig met installeren nummer 7 van 18 van de eigenlijk 115 :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan