fout bij configureren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsc1

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2015
Berichten
6
hallo, ik heb sinds gisteren een nieuwe pc van gamepc.nl gekocht nu zit ik met een probleem, ik starte hem gistere op zonder problemen en downloade steam en begon wat te gamen, toen ik hem afsloot duurde het heel lang door configureren.
nu juist start ik hem terug op en zegt hij *fout bij configureren van windows-updates* wijzigingen ongedaan maken *shakel de computer niet uit*. ik heb hem al in ander modussen opgestart hij geeft telkens hetzelfde . kan iemand mij helpen aub:(
 
Aha ooke in dit geval probeer maar als eerst deze Microsoft Update FIX .... ==> KLIK


MAAR ... Voordat je wat met FixiT doet, doe maar als volgende stop maar zoveel mogelijk activiteiten in je PC zoals antivirus/ mailsysteem enz..enz.. ( gewoon stoppen dus ! ) ..
Vervolgens leeg maar acuut mappen zoals %temp% en Temporary Internet Files/ dan Prefetch map ook enz... helemaal leeg maken en vergeet maar niet vuilnisbak nadat ook legen ...

Pas nadat leeg alles heb je gemaakt, pas dan ga maar FIX van Microsoft uitvoeren en herstart maar PC ...kijk maar of is probleem verholpen :( ?
 
Laatst bewerkt:
ik zit nu aan mijn laptop ,ik krijg mijn pc in geen enkele modus opgestart dus kan ik hier tog niet op klikken ? :(
 
Maar op jouw PC probleem met update is ...toch :( ??

Je hebt niets van die FIX hier op laptop waar geen probleem zich voorkomt ..:(
 
ja mijn pc is nieuw en daar is de fout bij configureren , ik type nu via men laptop .. ? ik begrijp het niet goed denkik
 
:( NIelsc dit is nieuwe PC systeem van gisteren ...toch :( ?? garantie is vers, en op dit moment niemand weet wat echt aan de hand is, jij kan zoals je dat zegt in geen enkele modus opstarten ofzo
daardoor zet me aan het denken dat niet misschien wat erger aan de hand is ???

Omdat garantie vers/nieuw is, volgens mij betere ideetje is naar PC winkel even terug dat melden .... :(

Dus ....wat wil je met FIX dan doen als je dat op foute PC nodig hebt ...:(
 
Laatst bewerkt:
ok dankje als ik hem tog in een ander modus opgestart moet ik die fixit doen ?
 
Uch jonge .... FIX kan je zeker geen kwaad doen, als je PC aan lukt krijgen je kan wel FIX draaien ...

Maar langs FIX doe maar NIETS meer of minder, misschien kan je nog erger systeem van streek maken of ........zelfs kapot :( ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan