Fout bij downloaden van driver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help, heb iets doms gedaan :( :

Heb per ongeluk dat apparaat van de systeem verwijderd, er staat nu geen: Beeldscherm > NVIDIA RIVA TNT 2 Model 64/Model 64 Pro

naamloos2vr0.png

probeer eens: rechts klikken > stuurprogramma bijwerken....

Probeer dan: Rechts klikken > Eigenschappen > Stuurprogramma > Vorig Stuurprogramma

Probeer dan: Rechts klikken > Eigenschappen > Stuurprogramma > Vorig Stuurprogramma

Had er geen back up van gemaakt :(
Het herkent alleen de naam, maar dan vraagt het een bestanden van een of ander NVIDIA cd. Ik kon er maar 1 vinden in een NVIDIA map.

Laatst bewerkt:
Al opnieuw opgestart? dan wordt er w.s weer onbekende hardware gevonden, dan kun je daarna de nieuwe driver installeren.

Laatst bewerkt:
al opnieuw opgetart, dan wordt er w.s weer onbekende hardwar gevonden, dan kun ja daarna de nieuwe driver installeren.

Vraagt het ook bestanden van een of ander NVIDIA cd. Waarvan ik maar 1 heb gevonden in de NVIDIA map.

Vraagt het ook bestanden van een of ander NVIDIA cd. Waarvan ik maar 1 heb gevonden in de NVIDIA map.

Als dit de wizard nieuwe hardware is dan annuleren klikken en dan de gedownloade driver installeren.

Maar wat bedoelt de foutmelding dan met:

"Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met huidige hardeware."

YAHOOEEE!!!!
VOND TOEVALLIG EEN DRIVER CD, DUS IK DACHT IK GA HET FF UITPROBEREN, HEB HET GELIJK GEINSTALLEERD EN OOK DE LAATSTE VERSIE VAN MN VIDEO KAART :D

Thank you all for helping me!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan