vinnyolsen
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mei 2009
Beste helpmijers,
Ik heb een probleem met internet explorer.
Als eerst de foutmelding die ik krijg.
res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr _error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#google.nl,http://www.google.nl/
Omdat ik net Windows 7 heb geïnstalleerd en mijn SD opslag ding niet werkt
ben ik opzoek gegaan naar een driver hiervoor.
ik dacht er 1 gevonden te hebben en heb hem gedownload en laten uitvoeren.
hierna kreeg ik het probleem.
ik denk een virus......ik vervolgens Bullguard gedownload scan laten doen en alles laten herstellen.
41 bestanden had ie over geslagen en 1 kon ie niet uitvoeren de rest is wel gelukt.
nu blijft het probleem nog steeds aanhouden en dat is als ik internet Explorer aan klik gaat ie eerst naar Google en vervolgens springt ie naar fout bij herstellen witte achtergrond en een rood kruisje
met de tekst deze site word niet door internet Explorer hersteld omdat er een blijvend probleem is met deze website.
en de hele tijd vernieuwd ie zich zelf en blijft deze melding geven.
daar waar je www typt komt elke keer iets als dit hieronder te staan
res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm
wie kan mij helpen? alvast bedankt!
Ik heb een probleem met internet explorer.
Als eerst de foutmelding die ik krijg.
res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr _error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#google.nl,http://www.google.nl/
Omdat ik net Windows 7 heb geïnstalleerd en mijn SD opslag ding niet werkt
ben ik opzoek gegaan naar een driver hiervoor.
ik dacht er 1 gevonden te hebben en heb hem gedownload en laten uitvoeren.
hierna kreeg ik het probleem.
ik denk een virus......ik vervolgens Bullguard gedownload scan laten doen en alles laten herstellen.
41 bestanden had ie over geslagen en 1 kon ie niet uitvoeren de rest is wel gelukt.
nu blijft het probleem nog steeds aanhouden en dat is als ik internet Explorer aan klik gaat ie eerst naar Google en vervolgens springt ie naar fout bij herstellen witte achtergrond en een rood kruisje
met de tekst deze site word niet door internet Explorer hersteld omdat er een blijvend probleem is met deze website.
en de hele tijd vernieuwd ie zich zelf en blijft deze melding geven.
daar waar je www typt komt elke keer iets als dit hieronder te staan
res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm#,res://ieframe.dll/acr_error.htm
wie kan mij helpen? alvast bedankt!