Fout bij het laden van Dll, en links openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandros

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Hallo,
Ik heb een probleem. Elke pagina die ik open op internet, bevat een fout, behalve, google, yahoo en hotmail. Soms komt er een bericht in het scherm: fout in het script, met daaronder het volgende:

regel: 79
teken: 5
fout: fout bij het laden van dll
code: 0
url: res://nisplug.dll/10036

verder kan ik, als ik een link open, niks zien, geen adres in de adresbalk, geen beeld, alleen een wit scherm. als ik dan op de adresbalk klik en een nieuw adres invoer, bijvoorbeeld google, dan doet hij het wel weer gewoon.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen? (over 4 dagen verloopt mijn abonnement van mijn antivirusprogramma, dus er is enige haast bij)

alvast bedankt,

Sander Crul

Heb je soms Norton Internet Security op je pc staan?

als ik die link kopieer en plak, dus open, zegt ie dat ie dat pagina niet kan weergeven, en dat stuurt hij me door naar realmatics, en daar zegt ie 'kan de server niet vinden'.

of moest ik norton verwijderen en opnieuw installeren?

Volgens die link inderdaad volledig verwijderen en daarna opnieuw installeren.

hoe verwijder ik het, en hoe installeer ik het weer opnieuw? bovendien kan ik die link niet zien, en als ik hem zelf intyp kan de pagina niet worden weergegeven...

Laatst bewerkt:
Via Start > configuratiescherm > software. Evenueel daarna de removaltool van Symantec er overheen.
Pas gebruiken nadat je Norton verwijderd hebt:
Het Norton-verwijderingsprogramma verwijdert ALLE Norton-producten uit 2004/2005/2006/2007 van uw computer.
Het verwijdert ook Norton Ghost 10.0/9.0/2003.

http://service1.symantec.com/SUPPOR...9163ea0b7308d62d80256fe000519e78?OpenDocument

Hier de directe download link voor XP/2000;
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe

in die lijst van programma's die ik kan wijzigen/verwijderen, staat maar een ding van symantec/norton, en dat is liveupdate.

Ik kan de links die je stuurt niet openen, vanwege het scherm dat wit wordt, en als ik het adres overtyp in mijn adresbalk, kan de pagina niet worden weergegeven. wat moet ik doen?

in die lijst van programma's die ik kan wijzigen/verwijderen, staat maar een ding van symantec/norton, en dat is liveupdate.
Dat zou betekenen, dat je helemaal niks meer hebt staan van Norton, behalve de update software.:confused:

Kijk eens in start > programma's > Norton Internet Security, hier de uninstall gebruiken.

PS doet die tweede link het ook niet?
(rechtstreekse download link)

nee, die doet het ook niet.

norton staat wel bij programma's, onder internet & veiligheid, maar er staat niks van uninstall...

Laatst bewerkt:
Ga eens in verkenner naar de map waar Norton in is geinstalleerd. Staat daar ook geen un-install bestandje?

Ik vind twee mappen: norton internet security en en norton antivirus, maar bij geen van beide staat een uninstallbestand...

dit houdt in dat ik norton niet kan verwijderen? of wel?

Ik vind het raar, dat er niks meer in je configuratiescherm > software staat. Je zou daar drie dingen moeten hebben.
Livereg
Liveupdate
Norton Internet Security.

Welke versie Internet explorer heb je?

Kijk eesn of IEfix je Internet Explorer weer hersteld. Je kunt op Helpmij komen, dus ik heb het bestandje naar Helpmij geupload en als bijlage erbij gedaan.

Kijken of je die wel te pakken kunt krijgen:
Even uitpakken met bijvoorbeeld Winrar of Winzip.

Bijlagen

Die heb je wel, anders krijg je die melding niet. Je installatie cd-rom heeft Service pack niet erin zitten.

Phoe m'n opties beginnen op te raken.:(

Je kunt even kijken of je Norton er overheen kan installeren en dan kijken wat je internet daarna doet.

hij zegt: typ het pad naar het bestand, en het bestand IEXPLORE.EXE is nodig, op de cd van service pack 2

Helaas is de Norton removal tool te groot om als bijlage erbij te doen.:(

Heb je het al geprobeerd met je Windows Xp cd-rom erin en dan IEfix? Hoewel ik bijna zeker weet dat je geen geslipstreamde Xp Servicepack 2 cd-rom hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan