fout bij het uitvoeren van de bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
ik kan outlook wel opstarten , maar als ik op verzenden en ontvangen druk krijg ik de foutboodschap: fout bij het uitvoeren van de bewerking. wie helpt mij

Check even de gegevens van jou account:
Extra kies accounts en dan kijk bij eigenschappen

Falco

ja en dan? kan er niets bijzonders aan ontdekken. bovendien was er gisteren niets aan de hand

Heb je al geprobeerd office te herstellen? Office cd plaatsen, bij SETUP (die start automatisch als het goed is) kiezen voor Onderhoud>Office herstellen. Je werkt met MS-programma's, dus niet altijd is een oorzaak te vinden, terwijl deze oplossing vaak wel werkt (staat ook niet voor niets in de standaard setup).

Die fout krijg ik als ik Outlook open zet en mijn verbinding eruit gooi.
Zien de specifieke gegevens er ongeveer zo uit:

Bij taak *naam*- Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x800CCC0F) opgetreden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of Internet-provider (ISP).

?

Ziet er niet uit als dezelfde foutmelding XP.

Maar horen we wel van rob.

Door het aanmeldings venster een paar keer op ok te
klikken krijg je de foutmelding. Er moet een
fout zijn in je gebruikersnaam en/of wachtwoord, je kunt over het algemeen oplossen door uw gebruikersnaam en wachtwoord weg te halen op ok te klikken en vervolgens opnieuw in te voeren.

Ferran

Geplaatst door rmschoof
Ziet er niet uit als dezelfde foutmelding XP.

Maar horen we wel van rob.

Die melding die hij geeft komt in je statusbalk, als je details opvraagt zou je dus zoiets als dit moeten krijgen.

de enige foutboodschap die ik kreeg was : fout bij het uitvoeren van de bewerking.
NU ik vandaag mn computer weer heb opgestart is de foutboodschap verdwenen en doet outlook het weer.
allen bedankt voor de hulp!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan