Fout bij installatie Microsoft Office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostvanos

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2010
Goedemiddag,

Ik heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft (Toshiba Satellite C850-19D).

Hier zat Microsoft Office 2010 al op voorgeinstalleerd maar omdat ik de volledige versie zelf heb heb ik deze via het configuratiescherm verwijderd al was ik er met alleen de productkey ook wel gekomen waarschijnlijk, maar dat is achteraf.

Wanneer ik echter mijn eigen versie probeer te installeren krijg ik de foutmelding zoals bijgevoegd als foto. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe ik het op moet lossen? Ik heb verschillende versies geprobeerd en overal dezelfde melding dus aan de code of pack zal het waarschijnlijk niet liggen.

De laptop draait op Windows 8 64 bit btw.

Alvast bedankt!

Gr,

Joost van Os

Foutmelding Office 2010.jpg

alles eerst ZEEEEEEER goed en grondig verwijderen van office
en daarna op nieuw installeren

Ik heb Office gewoon via Programma's en Onderdelen verwijderd, mij is ooit verteld dat het hiermee compleet weg zou moeten zijn. Wat kan ik nog meer doen om het te verwijderen in dat geval?

nou ik doe meestal met totalcommander een zoek opdracht
je slaat er van achter over wat je dan allemaal nog vind :D

en er zal nog wel wat in je register achtergebleven zijn:D

Laatst bewerkt:
Haha, 250 bestanden in 14 directories waar het woord "office" in voorkomt (let wel, dit is een week oude laptop dus staat nog haast niets op). Weet alleen niet wat ik wel en niet weg kan gooien. Of kan ik ook heel eenvoudig een systeemherstel doen? Want als ik hem terugzet naar originele instellingen kan ik waarschijnlijk met mijn key de trial wel unlocken, vrees dat ik te snel was met het weggooien. Ik geloof niet dat ik hier uit ga komen namelijk....

Nee, sorry crash. Bovenstaande gaat over een fout in de mailserver van outlook. Ik heb een probleem met het installeren van office. Of zie ik een gelijkenis over het hoofd?

Link aangepast, zat nog een verkeerde op mijn klembord, vanwege dubbele topic. :p

Heb je na het verwijderen van office je computer opnieuw opgestart?

Bovenstaande geprobeerd, vooral de comment van crash uitvoerig doorgenomen en, waar mogelijk, uitgevoerd. Helaas zonder resultaat. Hij blijft dezelfde melding geven. Iemand anders die nog een oplossing denkt te hebben? Ik ben haast geneigd om gewoon de laptop te formatteren, was toch al niet zo'n fan van Windows 8. Maar ja, hoe kom ik aan alle juiste drivers dan weer??

Heb je geen recovery DVD gekregen of zit die niet op de harde schijf? Dan kan je teruggaan naar fabriekstand, en dan wel netjes Office verwijderen. Anders kan je altijd met een Windows 7 DVD aan de slag gaan. Wel even kijke op de site van de laptopfabrikant naar de drivers. Ik zet drivers altijd vooraf op een usb stick. Niets is zo lastig als tijdens een installatie erachter te komen dat je geen drivers voor de netwerkkaart of WLAN kaart hebt.

Dat heb ik met een vorige laptop al ooit meegemaakt indd Lutz, dank voor de tip. Het is uiteindelijk allemaal gelukt; ik heb een nieuwere (en completere) versie van Office geinstalleerd en deze heeft hij er gelukkig overheen gezet. Dank voor de hulp allemaal iig en wat mij betreft kan het topic gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan