Fout bij installeren van W98

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Vandaag heb ik door een rare fout Windows 98 opnieuw geinstalleerd. Nadat ik dat gedaan had en alles er goed uitzag heb ik WindowsUpdate uitgevoerd. Daarmee klaar met een nieuw opgestarte PC kreeg ik een vreemde melding. Besloten Windows 98 opnieuw te installeren. Hiermee klaar zijn kreeg ik de volgende melding:
'dit programma heef teen ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten. Neem contact op met de leverancier als dit probleem zich blijft voordoen.
Onder details stond de volgende informatie.
Exploren heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module explorer.exeop 0167:00402541. Daaronder stond nog het een en ander over registers. "
Het is mij een compleet raadsel. Ook toen ik voor de derde keer Windows 98 opnieuw had geinstalleerd bleef ik dezezelfde fout houden. Heeft iemand een idee waardoor dit wordt veroorzaakt en wat ik moet doen om dit op te lossen.
 
je kan win 98 toch niet meer updaten sinds kort??? of ben ik nou in de war??
 
Het updaten leek op de normale manier te verlopen. Ik gebruikte Windowsupdate.microsoft.com. Mij is het niet bekend dat het updaten van Windows 98 niet meer mogelijk is. Blijft de vraag waarom die vreemde melding van explorer het probleem heeft veroorzaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan