fout bij microsoft.net framework

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog even een vraagje. De computer geeft nu wel aan, dat ik een belangrijke update niet heb geinstalleerd, en dat dat mischien invloed heeft op de computer.
Blijft hij nu altijd vragen of ik het wil herstellen?
Kan ik deze update ook verwijderen?
of moet ik dat nooit doen. maar als ik hem toch niet kan installeren waarom zou ik hem dan laten staan

Geplaatst door vonniewonnie
nog even een vraagje. De computer geeft nu wel aan, dat ik een belangrijke update niet heb geinstalleerd, en dat dat mischien invloed heeft op de computer.
Blijft hij nu altijd vragen of ik het wil herstellen?
Kan ik deze update ook verwijderen?
of moet ik dat nooit doen. maar als ik hem toch niet kan installeren waarom zou ik hem dan laten staan
Windows Update zal inderdaad blijven aangeven dat je een belangrijke update mist. Daar zul je wel mee moeten leren leven, want als je 'm wel weer aktiveert, kan ie op jouw computer niet geïnstalleerd worden hebben we inmiddels gezien, tenzij je formateert natuurlijk, maar goed, dat is aan jou! Voor zover ik kan nagaan hebben we al het mogelijke geprobeerd om je van het probleem af te helpen, dat is helaas slechts gedeeltelijk gelukt.:confused: Tenzij iemand anders nog ideeën heeft.....

microsoft.net

ik heb juist hetzelfde probleem als jij het geraakt ook niet opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan