fout bij office documenten uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carlos_ai

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Hallo,

Ik heb 2 vragen:

ten eerste: ik heb office 2007 geinstalleerd. als ik nu op een word document dubbelklik wordt het prima geopend. Echter, in de verkenner lijkt het alsof de .doc bestanden niet gekoppeld zijn, ik zie immers geen word icoon bij de bestandsnaam. wat kan ik hieraan veranderen?

ten tweede: als ik een excel document open krijg ik eerst een aantal foutmeldingen waarin delen van de bestandslocatie staan en vervolgens wordt het bestand toch geopend.

met vriendelijke groet! Carlos

2007 heeft een andere extensie dan 2003 misschien ligt het daar aan.

Re:

Ja, maar als ik via verkenner, tools, bestandstypen de .xls bestanden koppel aan excel 2007 dan moeten de bestanden toch de juiste iconen krijgen?

het lijkt erop dat ie de bestandsnotatie met spaties niet snapt. Hoort er misschien bij de regel waarin staat welk programma uitgevoerd moet worden nog een toevoeging met een / (slash)??

excel.exe /e of iets dergelijks?

Ik begrijp niet helemaal wat jij met "tools" bedoelt?
Met welke applicatie zijn de bestanden ooit gemaakt en wat is de oorspronkelijke extensie van de bestanden? (dus naambestand.???)

re:

Ik bedoel menu tools in de verkenner. De weg waarlangs je normaal gesproken bestanden koppelt aan applicaties.

Ik heb het over alle office bestandstypen. (doc, xls, etc.)

Ik werk met Vista en kan mij "tools" even niet herinneren. Waar zat dat in de verkenner?

Om te voorkomen dat we heen en weer blijven posten: je geeft helaas niet het antwoord dat ik hoopte en waarmee ik dan weer verder kan:

Met welke applicatie zijn de bestanden ooit gemaakt en wat is de oorspronkelijke extensie van de bestanden? (dus naambestand.???)
Doe svp ook eens een schermafdrukje als bijlage bij je volgende bericht van de verkenner waarin het e.e.a. te zien is.

@Pasja,

bij Engelstalige Windows/Office is verkenner "Extra" als "Tools" gemarkeerd.:)

Ik gebruik op m'n werk Engelse Windows en Office, vandaar dat ik het weet.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan