fout bij opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

stk

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2012
Berichten
28
Dag liefhebbers,

Ik kocht een nieuwe pc. Ik wil hem gelijk stellen aan mijn andere pc (voor het werk, zodat het duidelijk is).

Ik heb net mijn pc geboot, dit is gelukt. Maar als ik mijn pc opstart doet hij raar.
In mijn image zit geen fout, want deze heb ik nog gebruikt vorige maand op mijn vorige pc waar alles perfect lukte.

Ik heb mijn pc dus geboot, als ik hem opstart start hij normaal op, maar bij het windowsscherm (met de vlag en het blauw balkje eronder) loopt het fout, om een of andere redens start hij niet verder op maar sluit hij zich automatisch af en probeert hij opnieuw op te starten... :S

Iemand een idee aan wat dit kan liggen?

Alvast bedankt
 
Hallo stk. Heb je iets meer zodat helpers je nog beter kunnen helpen. Wat is het voor image, wat probeer je te installeren enz enz.
 
Ja, ik weet wel waar het aan kan liggen.

Je wilt een windows image van je oude pc op de nieuwe pc wil draaien: Dit kan simpelweg niet! De reden hiervoor is dat de drivers van de oude pc allemaal nu in de windows gebakken zit, welke windows dan ook probeert te laden. Omdat je nu niet meer dezelfde hardware hebt, gaat het fout met de drivers en wil je pc niet opstarten.

Oplossing: gewoon windows schoon installeren.
 
bedankt

ik wilde er idd de oude versie opzetten, maar was de drivers vergeten...
ik kon maar proberen he, was dit over het hoofd gezien.
dan begin ik maar aan de propere installatie vanaf de cd.

bedankt
 
Ja, mooi opgelost, clean install. Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan