Fout bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

SunSafe

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
34
Onlangs was mijn pc gecrasht,Ik heb dan acer recovery cd in mijn pc gestoken en alles hersteld.Op dit forum hadden ze gezegt dat je je driver van grafische kaart eerst moet verwijderen voor alleer je een nieuwe installeerd.Ik heb dit gedaan software verwijderen->nvidia beeldscherm+control panel verwijderd.Ik heb de nieuwe geinstalleerd.En moest
heropstarten.Wanneer de pc op nieuw opgestart was kwamer bij systeemvlak nieuw hardware gevonden (nVidia Ge Force 7300 en PCI buscontroller of zo iets)
Heb de driver dan nog eens geinstalleerd maar toen ik dan heropstarte bleef hij hangen bij
het ACER opstart beeld, heb geprobeerd om op te starten via cd,gaat niet en ik kan niet in het BIOS setup menu(ik druk op F12 en er bebeurd niets)

Ben ten einde raad, Hoe kan ik dit ooit oplossen(binnen doen bij computershop?)
 
Start eens op met F8, na de biosbootscreen, en dan in veilige modus, deïnstalleer eerst de drivers met drivercleaner, of start op in vga modus, als dat wil, en doe hetzelfde.

Je hebt namelijk eesrt de chipsetdrivers nodig, na de install daarven, kun je pas de videokaartdrivers installeren, alleen snap ik niet waarom hij niet doorstart, als de drivers niet worden gepakt.
 
Start eens op met F8, na de biosbootscreen, en dan in veilige modus, deïnstalleer eerst de drivers met drivercleaner, of start op in vga modus, als dat wil, en doe hetzelfde.

Je hebt namelijk eesrt de chipsetdrivers nodig, na de install daarven, kun je pas de videokaartdrivers installeren, alleen snap ik niet waarom hij niet doorstart, als de drivers niet worden gepakt.

Het probleem is dat ik hellemaal niet verder kan dan dit screen del to enter setup en F12 to enter boot menu, F8 werkt ook helemaal niet. Ik weet echt niet meer wat te doen.
 
En weer d.m.v. del, in de bios de cd als eerste startdevice zetten, en weer een recovery beginnen, misschien?
 
En weer d.m.v. del, in de bios de cd als eerste startdevice zetten, en weer een recovery beginnen, misschien?
Heb dus de stekker uit getrokken en ik kon weer in bios en boot menu, heb de recovery cd er ingestoken, maar nu luid mijn vraag zou ik best XP professional installeren of maakt dat niet zo veel uit?
 
Als je niet verder komt, naar windows, is dat de beste optie, of je moet nog een comp hebben, waar je de schijf bij kunt plaatsen, maar dan moet je er wel er een beetje verstand van hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan