Fout bij outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jackall, links van Microsoft moet je meestal de URL even aanpassen, anders doen ze het niet. Ik kom trouwens in die links die foutcode helemaal niet tegen.

@Fredstaf (welkom op Helpmij:)), heb je geen completere melding? Over het algemeen zijn meldingen van OE een stuk langer. Kun je hem niet in zijn geheel kopieren?

Ik denk dat deze melding er meer op lijkt 0x800CCC0F (een nul dus, ipv een O) Daar zegt microsoft het volgende over: http://support.microsoft.com/?kbid=813514

Kun je misschien aangeven wat het probleem is? Kun je niet verzenden en/of ontvangen? Welke provider heb je?

Laatst bewerkt:
outlook expres

ik ben even met van alles bezig ,ivm jullie hulp .
maar het engels lezen heeft bij mij even de tijd nodig,
en dan het uitproberen ,
zo gouw ik wat weet horen jullie van mij .
alvast bedankt.

Ok, even een vraag tussendoor. Krijg je niet een hele lange foutmelding? Die kun je selecteren door je muispijl linksboven de melding te zetten, de linkermuisknop ingedrukt te houden en dan naar rechtsonder te slepen. Dan zie je dat die gehele foutmelding blauw wordt.

Dan klik je 1x met de rechtermuisknop op dat blauwe gedeelte en kies je voor de optie "kopieren".

Dat gedeelte plak je dan hier in je bericht door met de rechtermuisknop "plakken" te kiezen in het grijze typescherm.

Misschien wist je allang hoe dat moest, maar vertel het toch voor de zekerheid. Met die gehele foutmelding kunnen we namelijk een hoop.

outlook express

Iedereen hartelijk dank voor de hulp.
het is weer voor elkaar.
Fred Uit Leiden

Hoe heb je het nu gedaan? Misschien handig om te weten voor iemand met hetzelfde probleem.

outlook expres

Hallo
Mijn account opnieuw gemaakt,
en in zonealarm e-mail uitgezet,
ik heb van ochtend zone alarm weer aan gezet ,
en hij reageerd nu nog steets normaal.
nogmaals bedankt.
Groetjes FRED uit Leiden

Zal toch wel in de instellingen gezeten hebben dan. Maar goed, het is opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan