Fout bij poorten openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Heb een probleem met het openen van poorten.

In de router die ik gebruik (Edimax BR-6104K) heb ik de poorten opengezet die ik gebruik, maar als ik vervolgende een test doe in bv. uTorrent, dan krijg ik de melding dat de poorten niet openstaan.

Als test heb ik alle poorten opzengezet in de router (1-65535), maar ook dan krijg ik een error melding.

Het probleem is dat niemand van mij kan downloaden, ik krijg geen inkomende verbindingen.

Waar kan dit aan liggen?

Alvast bedankt!

Firewall goed ingesteld?
En de gebruikte poorten geforward naar je lokale IP?

Allereerst is het belangrijk dat je je computer een vast ip geeft.
Dat staat hier beschreven.
Daarna moet je je router goed instellen, dat staat hier beschreven.

Het lukte mij eerst ook niet en heb het toen ook m.b.v. PorftForwarding.com gedaan en nu werkt het ook bij mij. :)

Firewall goed ingesteld?
En de gebruikte poorten geforward naar je lokale IP?

Heb de Windows Firewall uitgezet en via uitvoeren/CMD gekeken wat m'n ip is en die in port forwarding gezet.

Een Static IP aanmaken, dat is gelukt en heb voor de test alle poorten opengezet in de router, maar krijg via Utorrent nog steeds een error.

Er staat in uTorrent een gele driehoek onderin, waarin wordt gezegd:

'geen inkomende verbindingen. Tenzij de icoon groen wordt, zou er een probleem met je netwerkconfiguratie kunnen zijn'

Heb alleen geen idee wat, want heb niets ingesteld.....het is net een nieuwe installatie van Windows.

Gebruik Vista Ultimate 64-bit overigens, maakt dat uit? In XP heb ik er nooit last van gehad.

Laatst bewerkt:
Nooit alle poorten openzetten hè!?
Alléén de poort(en) die je gebruikt.
Heb je in µtorrent wel dezelfde poort ingevoerd?

Nooit alle poorten openzetten hè!?
Alléén de poort(en) die je gebruikt.
Heb je in µtorrent wel dezelfde poort ingevoerd?

De poort die uTorrent nu gebruikt, heb ik in port forwarding gezet, maar nog steeds een error.

Inderdaad erg raar allemaal dat het niet werkt..
Het enige wat je zou kunnen proberen is kijken of een andere poort wel werkt en je firewall controleren (wat mrmusic al zei).

Inderdaad erg raar allemaal dat het niet werkt..
Het enige wat je zou kunnen proberen is kijken of een andere poort wel werkt en je firewall controleren (wat mrmusic al zei).

Heb de Windows firewall uit en m'n eigen ook helemaal uit. Andere poorten geven ook errors.

Wat heb je als je lokale ip ingesteld?
En je computer al een keer opnieuw opgestart?
Als dit allemaal niet werkt zou ik het helaas ook niet weten :(

Wat heb je als je lokale ip ingesteld?
En je computer al een keer opnieuw opgestart?
Als dit allemaal niet werkt zou ik het helaas ook niet weten :(

Heb de ip ingegeven die cmd aangeeft, dat is toch de goede?

Kan nu de Vista firewall ook niet meer inschakelen.

'De Windows Firewall-istellingen kunnen niet worden weergegeven omdat de bijbehorende service niet wordt uitgevoerd. Wilt u de service Windows Firewall starten?

Klik Ja

De service Windows Firewall kan niet worden gestart'

Hoe kan dat nu ineens weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan