Fout bij printen vanuit Outlook e.a.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabukid

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2000
Berichten
887
Hoi Helpmij-ers,

Ik heb het volgende probleempje:

Het printen rechtstreeks vanuit outlook lukt niet en wordt de onderstaande fout als volgt omschreven:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina

Regel:229
Teken:1
Fout:Incompatibele versie van het RPC-stub-programma
Code:0
URL:res://c:\windows\system\SHDOCLC.DLL/preview.dlg

Overigens kan ik ook niet bijvoorbeeld een routeomschrijving via internet uitdraaien. Zelfde effect! Eerst de documenten kopiëren en plakken in word, waarna pas kan worden geprint.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt voor reacties!

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door l.slaats.
Welk besturingsysteem heb je?

Ja inderdaad vergeten info:

Windows 98.
Outlook versie 5.00.2615.200.
Internet Explorer versie 6.00.2800.1106

Type printer: HP laserjet 4L

Alvast bedankt voor reacties!

Groet,
 
Laatst bewerkt:
Internet Explorer > Eigenschappen voor het internet > Tabblad Geavanceerd > Onder surfen:

Uitvinken: Melding van elke scriptfout weergeven.
Aanvinken: Foutopsporing in Scrips uitschakelen.

Bevestigen met OK. Sluit venster en Internet Explorer af, en open deze dan weer.
 
Geplaatst door l.slaats.
Internet Explorer > Eigenschappen voor het internet > Tabblad Geavanceerd > Onder surfen:

Uitvinken: Melding van elke scriptfout weergeven.
Aanvinken: Foutopsporing in Scrips uitschakelen.

Bevestigen met OK. Sluit venster en Internet Explorer af, en open deze dan weer.

Bedankt voor deze tip l.slaats.
Alles staat echter al zo ingesteld, dus dat brengt geen uitkomst.
Gaarne meer suggestie!

Met vriendelijke groet en alvast dank,
 
Probeer dit eens;
- Open je Internet Explorer, ga vervolgens naar Extra en kies dan internet opties.
- Kies het tabblad Geavanceerd
- Ga naar "Surfen"
- Kies " Browser extensies van derden inschakelen ( opnieuw opstarten noodzakelijk) "
- Deze optie UITZETTEN
- Klik op OK
- Sluit je Internet Explorer af en start het dan weer op
 
Geplaatst door huijb
Probeer dit eens;
- Open je Internet Explorer, ga vervolgens naar Extra en kies dan internet opties.
- Kies het tabblad Geavanceerd
- Ga naar "Surfen"
- Kies " Browser extensies van derden inschakelen ( opnieuw opstarten noodzakelijk) "
- Deze optie UITZETTEN
- Klik op OK
- Sluit je Internet Explorer af en start het dan weer op


Hoi huijb,

Bedankt voor de reactie!
Dit wil helaas ook niet werken.
Meer suggestie , graag?!

Met vriendelijke groet,
 
Sinds wanneer is dit probleem begonnen? Door installatie nieuwe printer of door iets anders?

Kan je Outlook Express versie 5.00.2615.200. niet updaten naar Outlook Express versie 6 via Windows Update? Outlook Express 6 wordt geïnstalleerd als onderdeel van Internet Explorer 6!
 
Geplaatst door l.slaats.
Sinds wanneer is dit probleem begonnen? Door installatie nieuwe printer of door iets anders?

Kan je Outlook Express versie 5.00.2615.200. niet updaten naar Outlook Express versie 6 via Windows Update? Outlook Express 6 wordt geïnstalleerd als onderdeel van Internet Explorer 6!

Bedankt voor jou tip l.slaats!
Ik ga kijken of een update naar Outlook Express 6 gaat werken. Niet aan gedacht om te doen.
Jou laat ik idem weten of het werkt.

Groet,
 
Hoi,

Het is nog steeds niet gelukt om dit probleempje op te lossen.
Zeer waarschijnlijk ligt het probleem aan de printer zelf.

Bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,
 
Geplaatst door l.slaats.
Hallo Sabukid.

Is het probleem inmiddels opgelost?

Voorlopig wel, althans het ligt aan de printer zelf.
Ik heb mijn vraag nu de status "opgelost" gegeven.

Bedankt voor je hulp!


Met vriendelijke groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan