Fout bij registreren op phpforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

sucre

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
[smallimg]http://www.plaatjesupload.nl/img34/1201254971-310.png[/smallimg]

[smallimg]http://www.plaatjesupload.nl/img34/1201255247-880.png[/smallimg]

Ik heb een probleempje.

Ik heb mijn forum nou helemaal draaien.
Maar wanneer ik zelf een ander acc aanmaak om even te testen dan geeft hij deze fout steeds aan ik heb al vanalles geprobeert op google gezocht maar dan kom ik ook niet echt verder heeft iemand een idee waar het aan ligt? Ik heb ook mijn mail instellingen geupload maar wat ik ook niet zeker weet is wat een SMTP gebruikersnaam is is dat mijn mail account ofzo? en ww?

Laatst bewerkt:
"Gebruik SMTP" uitschakelen

De eerste meldingen geven aan dat de database mail_db niet kan worden gevonden.

De waarschuwingen geven aan dat er output wordt gegeven voordat header() wordt gebruikt.
Die melding komt waarschijnlijk omdat je dit bestand ergens include.

De laatste melding is dat er een fout is opgetreden in het versturen van de mail. Die is al beter dan de vorige want die gaf aan dat de mailserver niet kon worden verzonden.

Zo te zien zit je op een gratis host en ik denk niet dat die mails versturen toelaat.

Zou je daarnaast even je afbeeldingen tussen de tag [smallimg]{url naar afbeelding}[/smallimg] willen zetten, dan wordt de layout niet uitgerekt.

Ik heb er smalligm achter en voor gezet zoals je al aangaf. Maar de afbeeldingen veranderen geloof ik niet echt.

Verder gebruik ik wel een gratis host.
Zou je mij kunnen vertellen wat de exacte eisen zijn voor een betaalde host zo lees ik vaak over een domeinnaam maar dat maakt me eigelijk weinig uit of het nou www.sucre.nl is of een hele lange vage.

En wat een geschikte brandbreedte is voor een phpbb2 forum die hoogstens 60 accounts gaat krijgen misschien minder of meer. Maar zal er nooit ver van afliggen?

Gelukt het beeld is nu alleen een beetje misvormt.

Mijn forumpje wat ik heb getest bij lycos is op een of andere manier uit de lucht dat was dus echt prut.

Ik heb nu wel even gezocht op wat hosting sites. Maar dan betaal je voor een domein bijv. 5 euro in het jaar. En een pakket is mega duur dat ga ik er echt niet voor betalen ik hoef alleen een simpel forumpje te gebruiken.
Maar wat heb ik dan precies bij allleen een domeinnaam ook een database? en ondersteund het dan mysql etc?

Laatst bewerkt:
Er zijn genoeg hostingbedrijven welke voor €1,- per maand een website aanbieden welke genoeg bieden om een forum mee te hosten. Daarnaast zul je dan een domeinnaam moeten kopen voor niet meer dan 15,- per jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan