Fout bij True Image

Status
Niet open voor verdere reacties.

ketelbinky

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2004
Hoi,

Ik probeer een partitie te imagen met TrueImage en krijg de melding dat hij alleen sector by sector kan Imagen. Ze raden me aan om eerst de harde schijf te checken middels de system disk's checking tools. Kan iemand mij zeggen wat dat zijn. Een normale harde schijf controle heb ik al uitgevoerd.

Alvast bedankt. K. :D

Wie zijn ze? Heb je ook al uitgebreide schijfcontrole gedaan?

oke, natuurlijk:)

De software makers van True Image. Die tekst staat in de foutmelding.

foutmelding.... welke precies? en welke windows versie?

Dezelfde melding als hierboven

Ik probeer een partitie te imagen met TrueImage en krijg de melding dat hij alleen sector by sector kan Imagen. Ze raden me aan om eerst de harde schijf te checken middels de system disk's checking tools. Kan iemand mij zeggen wat dat zijn. Een normale (en uitgebreide harde schijf controle heb ik al uitgevoerd.

Ik werk met XP pro en het is daar al vaker wel mee gelukt om een image te maken.

K.

Het probleem is opgelost. Zo goed als zeker was de oorzaak dat er een (eerder gemaakte) image op het systeem stond.

Klik de volgende keer wel even op 'vraag is opgelost';).

Mag ik nog even off topic met true image. Ik heb twee partities. Als ik van C een image maak en hem op D zet dan gaat dat gewoon goed, alhoewel ik vraagtekens zet bij de compressie, maar als ik die image wil verwijderen dan verdwijnt hij wel uit beeld maar ik krijg de gigs niet terug dus daar verandert niets. Helpdesk geeft ook geen duidelijk antwoord. Ik heb true image via easycomputing en de vertaling van de help is gewoonweg wartaal. Dus het probleem is als ik de image delete en die staat op een partitie van bijv. 20 gig. vrij, dan blijft het 20 gig ipv dat de vrijgekomen ruimte ook erbij opgeteld wordt.

gr.
egkok

Helpt niks... heb vorige keer de partitie moeten formateren....nota bene!! Wil ik niet weer want er moet toch een simpele oplossing zijn

Hoe heb je dat dan precies gedaan, ik kan me niet voorstellen dat je daarna moet formatteren.

Heel eenvoudig, ik kreeg gewoon mijn vrije ruimte niet meer terug en dat was 9 gigabite. Vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan