• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fout bij wegschrijven uit txt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bowlingman

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Berichten
433
Hallo
Ik heb een test uitgevoerd.
Op sheet 2 heb ik in U5 tot U7 formule voor verticaal zoeken gezet. Deze haalt gegevens uit Sheet 3
1° Als ik deze formule zet in B5 to B7 en ik voer met mijn frm gegevens in worden deze formules verwijderd.
2° Als ik in A5 tot A7 nummers invoer (bv. 1,2,3) krijg ik "#NB" in plaats van de gegevens uit Sheet 3 en wel de juiste gegevens als ik deze nummers handmatig op de Sheet zelf invul

Grtjs.
Armand
 

Bijlagen

  • Test Apero.xlsm
    58,1 KB · Weergaven: 19
Het probleem met de formules heb ik al opgelost
Ik heb (voorlopig al op 1 regel)
Code:
.Cells(x + 2, 1).Resize(, 16) = Array(iD1, , , TextBox1, TextBox2, TextBox3, , , , , iD4, , , TextBox10, TextBox11, TextBox12)
vervangen door
Code:
.Cells(x + 2, 1).Resize(, 16) = Array(iD1, "=IF(RC[-1]="""","""",VLOOKUP(RC[-1],Blad3!R1C1:R10C2,2,0))", "=IF(RC[-1]="""","""",VLOOKUP(RC[-1],Blad3!R1C1:R10C2,2,0))", TextBox1, TextBox2, TextBox3, , , , , iD4, , , TextBox10, TextBox11, TextBox12)

Grtjs.
Armand
 
Laatst bewerkt:
Code:
Array([COLOR=#ff0000]cdbl(iD1)[/COLOR], , ,

Of als het altijd hele getallen moeten zijn.
Code:
Array([COLOR=#ff0000]clng(iD1)[/COLOR], , ,
 
Je textboxen schrijven tekst weg naar de cellen.
De formule zoekt naar een getal op blad3.

Je kan de formule ook aanpassen natuurlijk.
Code:
=ALS(A5="";"";VERT.ZOEKEN([COLOR=#ff0000]waarde(A5)[/COLOR];Blad3!$A$1:$B$10;2;0))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan