FOUT bulletproof FTP

Status
Niet open voor verdere reacties.

dingesvandinges

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Goedemiddag iedereen.

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een server opgezet met Bulletfroof FTP Server
Ik gebruik poort 9998 momenteel
Deze heb ik ook via mijn router als TCP 9998 aan mijn computer toegewezen!

Zodra ik bij lan adres intyp 192.168.*.*:9998 dan kom ik er op
zodra ik het ip van mijn provider intyp 80.60*.*:9998 dan werkt het niet ook bij me zelf niet!

Ik krijg een foutmelding zoals in de bijlage.

Wie weet wat dit kan zijn.

Dinges

Bijlagen

• foutftp.JPG
    foutftp.JPG
    18,7 KB · Weergaven: 24
Hoi,

en ik ben er nu achter als ik de volgende optie (zie bijlage) uitschakel dat ik er zelf wel op kom via het ip van de provider :9998

maar mensen van buitenaf nog niet.

Ik vindt het wel raar want dat vakje heb ik nooit aangezeten en stond standaard aan, en het heeft toen gewerkt (maanden terug).

Bijlagen

• foutftp.JPG
    foutftp.JPG
    64,5 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Hey,

Wat voor error krijgen mensen van buitenaf?

Het is duidelijk dat er iets mis is met de configuratie van je server. (Aangezien het ook eerder heeft gewerkt, geen problemen met de router dus).

Heb je de account waar je normaal gesproken op inlogt ook de rechten gegeven dat je de inhoud van de 'beginmap' kan lezen?
Ik ken de server zelf niet, maar misschien is het een idee om mensen te vragen van het fora (als die het is) van de server?

Adriaan.

Hey,

Wat voor error krijgen mensen van buitenaf?

Het is duidelijk dat er iets mis is met de configuratie van je server. (Aangezien het ook eerder heeft gewerkt, geen problemen met de router dus).

Heb je de account waar je normaal gesproken op inlogt ook de rechten gegeven dat je de inhoud van de 'beginmap' kan lezen?
Ik ken de server zelf niet, maar misschien is het een idee om mensen te vragen van het fora (als die het is) van de server?

Adriaan.

mensen krijgen de foutmelding zoals bij bericht 1 (bijlage)
ik heb de mappen en personen volledig toegang gegeven

ze krijgen de foutmelding na het inloggen, ook al ik geen gebruikersnaam of wachtwoord instel!

wat dat PASV betekend weet ik ook niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan