XenomX
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2002
Ik heb een login op mijn website mbv cookies, als ik nu wil uitloggen blijft de pagina maar laden, ik kan dan ook nergens meer komen, bijvoorbeeld index.php?content=Login doet het dan niet meer, hij blijft de pagina maar laden, doe ik gewoon login.php dan opent hij de pagina, log ik in, en doet alles het weer.
Dit is de code om uit te loggen.
en deze voor het inloggen.
Ook heb ik vaak het probleem dat ik ingelogd ben als niemand, gebruikersnaam, user_id etc. zijn dan allemaal leeg, maar hij zegt wel dat ik ingelogd ben en kan dan gewoon op alle pagina's komen ook op de admin pagina's.
Ik snap het probleem zelf ook niet helemaal dus ik weet niet of jullie aan deze informatie genoeg hebben, anders roep je maar.
Bij voorbaat dank, :thumb:
Dit is de code om uit te loggen.
PHP:
setcookie("session", "", time()+9999999);
en deze voor het inloggen.
PHP:
$sql = "SELECT * FROM users WHERE username='$username' AND password='$password'";
$query = mysql_query($sql);
$result = mysql_num_rows($query);
if ($result=="1"){
$session = session_id();
$session = md5(microtime($session));
setcookie("session", $session, time()+9999999);
Ook heb ik vaak het probleem dat ik ingelogd ben als niemand, gebruikersnaam, user_id etc. zijn dan allemaal leeg, maar hij zegt wel dat ik ingelogd ben en kan dan gewoon op alle pagina's komen ook op de admin pagina's.
Ik snap het probleem zelf ook niet helemaal dus ik weet niet of jullie aan deze informatie genoeg hebben, anders roep je maar.
Bij voorbaat dank, :thumb: